frøken bibelstripp Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 kan noen av dere svare på spørsmålet mitt... jeg har masse mensmurringer, hva er det? eller hva kommer det av??
*Lucia* Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hvor langt er du på vei da? Det trenger ikke bety noe som helst, det kan bety at kroppen din gjør seg klar til å føde. Jeg har hatt murringer, kynnere osv i maaaaaaaaaange uker, så for meg har det ikke hatt noe å si. Farlig er det i alle fall ikke! :-)
frøken bibelstripp Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 er 34 uker.... ok, tusen takk for svar... =)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 jeg hørte at det var jormoren som utvidet seg..så lenge du ikke får blødninger skal det ikke være farlig..har hørt at rier også starter som mensen smerter og blir sterkere og sterkere men hvis verken proppen eller vannet har gått så er det nok bare livmora..
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 sorry mente livmoren IKKE jordmoren! haha er litt trøtt jeg hahaha
trenger å være anonym nå Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Ha ha ha.... Ble det litt seint i natt Maraya*venter januar baby*?? Jordmoren utvider seg. Artig
kokosbolle Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Heisann! Ser du har fått mange fine svar, men jeg vil bare dele min erfaring med slike "mens"kramper med deg. Da jeg var i uke 34+2, fikk jeg plutselig disse smertene, kom og gikk i ett døgn, i tillegg så hadde jeg veldig kraftige kynnere. Jeg ble litt skremt, ringte føden, og fikk komme inn til kontroll. Der kunne de konstatere at babyen hadde det topp, men også at livmorhalsen hadde åpnet seg og at det var klart til fødsel. Jeg ble sykemeldt pga. truende prematur fødsel, og ble beordret hjem på sofaen. Nå har vi kommet helt til 36+5, mye takket være hvile og en litt roligere tilværelse. Når alt dette er sagt, er det selvfølgelig ikke sikkert at dette er tilfelle for deg, men jeg ville bare fortelle at slike nokså uskyldige "mens"kramper faktisk kan sette igang hele kalaset, hihi ) Uansett, masse lykke til til deg og knøttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå