Gå til innhold

Forkjølet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da kom forskjølelsen plutselig kastet på meg. Føler meg febrete og er sinnsykt tett i nesen. Kjempegøy. Noen som vet om det er ok med nesespray nå? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg bruker aldri sånt, så jeg vet ikke noe om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lege sa at jeg bare kunne bruke vanlig nese spray nå, men kunne fort bli "værende" med den ut svangerskapet hvis jeg brukte den for mye, pga. slimhinnene som er ekstra følsomme nå som en er gravid... Jeg har noe allergi medisin fra i sommer, og hun anbefalte meg heller å bruke den!!

Skrevet

Vært forkjølet hele denne uken jeg..

Har hoste nå..helt forferdelig..

Skrevet

Jeg har vært forkjølet et par uker jeg også, så veslejenta og jeg har hatt en liten avtale om at hun skal vente med å komme til jeg føler meg bedre... og det gjør jeg nå... komme komme

Skrevet

min er velkommen når hosten har gitt seg..så nå må den bare trylles vekk....

*poof*

Skrevet

Ikke bra, Moniken! Da har du bare å holde deg unna meg til det går over! Du får ha god bedring og satse på at det gir seg fort.

Skrevet

Takk for det. Ja, lover å ikke smitte deg med dette. Vi får heller snakkes på msn og sånn. Dessuten kommer jo du til å føde hvert øyeblikk (krysser nemlig pølsefingre og tær for det), og da skal jeg holde meg langt unna med forkjølelsen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...