Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Tenkte kanskje vi skulle prøve og lære vår på 2 år en liten fin julesang til jul.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Min gutt blir snart 2år. Men han snakker ikke enda - så julesang blir det nok ikke før neste år. Men han kjenner mange igjen da:)
anonymusmamma Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Hun husker flere av sangene fra i fjor (2år9mnd nå), da sang hun bare det siste ordet og jeg resten, men nå synger hun mange sanger med flere vers. På låven sitter nissen, så går vi rundt om en enebærbusk, å jul med din glede pluss noen flere som jeg ikke kommer på i farta. Å jul med din glede og på låven sitter nissen har noen bevegelser man kan gjøre, det faller i smak hos de fleste barn. "neier og bukker" "klapper i hendene".
mammae:-) Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Hun har lært seg på låven sitter nissen, første verset av Santa Lucia, o jul med din glede, så går vi rundt om en enebærbusk og litt av musevisa. Hun er 2år2mnd og elsker og synge:-) og danse:-)
Lepje Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Tror jeg måtte synge Glade Jul 50 ganger her i sted mens jenta sprang rundt på stuegulvet med en engel som "fløy rundt" og "dalt ned i skjul". Hun sang nå med selv til slutt også. Tenkte å lære henne O jul med din glede sånn at vi kan gjøre de bevegelsene rundt treet i år. Det tror jeg hun vil like :-)
PirimittmittMarion Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Her går det i "blelleklang" hele dagen om og om igjen, helst på butikken eller når mamma snakker i tlf. Av full hals! På låven sitter nissen er også en slager, og så godnattsangene fra amalies jul og jul på månetoppen. Nå for tida synger vi også luciasangen som han liker veldig godt.
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Han kan ikke noen helt, men han kan bruddstykker av mange julesanger. De synger litt i barnehagen og så synger vi "på låven sitter nissen" av og til, alle tre versene, så da sitter han og småsynger litt på en strofe her og der i fra av sangen når han leker. Vi skulle kanskje lært han en, for han er veldig glad i å synge og lærer fort nye sanger. Hmmm...
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Ja Gullungen synger "på låven sitter nisen", og alle andre barnesanger! Han synes det er kjempemorro å synge, å hører ofte han leker på rommet sitt samtidig som han synger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå