Gå til innhold

Hehe, vi har visst noen anonyme hormonbomber her!!!!!


Lillegullet130707

Anbefalte innlegg

Skal vi be om å fjernet anonymknappen?

 

Det er synd for de som vil være anonyme som faktisk skriver seriøse svar eller innlegg, men nå begynner vel det å bli nok drittslenging?

 

Hva sier dere andre, skal vi be om å få fjernet anonymknappen her inne også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig der ,når det begynner å bli litt ubehagelig å lese innlegg og svar så er det på tide å fjerne anonym knappen føler jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tru itjnå på at dem e nå hormonbomba æ nei!derimot e d umodne fjortisa som ska ha d gøy på andres bekostning!syns man kan fjern anonym knappen her ja,for man e veldi sårbar i begynnelsa av et svangerskap,ihvertfall vi som har mista endel ganga,å så kjæm d svar som "slutt å syt di kjerring" !!!!veeeldi voksne me andre ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke igjen!!! Jeg vil beholder anonymknappen! Selv om noen misbruker den så er det ytterst får som gjør det!! Jeg setter pris på å kunne være på denne siden UTEN å vise mitt nick i og med jeg vil holde det hemmelig for folk jeg kjenner som er på BIM OG DIB!

 

Skal vedde for det er 1 person som holder på!

 

Ellers, det er jo bare bytte nick for de som vil slenge dritt!

Tror jordmor siri er DRITT LEI det evige maset om å fjerne anonymknappen!! Herreguuud den diskusjonen har vært oppe MANGE ganger!!

 

Jeg bruker herved min rett til å være anonym,

men signere med tøysejenta som er mitt midlertidige nick siden jeg IKKE gidder skifte nick hver gang jeg legger inn innlegg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å velge og overse det som kommer fra useriøse folk....

Jo mer vi klager på det jo morsommere er det for vedkommende...

Er riktignok full av hormoner jeg også, men tror jeg fortsatt har vettet i behold... he he

Er kjedelig for de som vil være anonyme og som faktisk er seriøse om vi får det fjernet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært fryktelig mye rart og direkte usmakelige innlegg her i det siste. Jeg tror derimot ikke at det å fjerne anonym- knappen er noen løsning. Er vel enig i at man rett og slett bare må overse provoserende shitkasting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som vil ha anonymknappen kun for at andre kjenner dere igjen med nick.

Kjære dere...det tar ett par tastetrykk å endre nicket sitt, og det kan du gjøre så mye du bare vil. og da er det jo ingen som kjenner deg igjen, sant?!? Og hvis du vil bli gjenkjent med nicket ditt, så skriver du jo bare om nicket til det du hadde!

Synes og at anonymknappen skal bort, for enkelte skjønner ikke at dette IKKE er ett krangleforum. Det har vi krangleforumet på dib til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis ikke anonyme kan oppføre seg, så synes jeg ikke det

er noe grunnlag for å ha anonymknapp her...

 

Det gjelder ikke for alle anonyme, men det er dessverre

noen som ødelegger masse, og det synes jeg er veldig synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym knappen er bare for dem som er for feige til å stå for det de mener. dessuten kan man jo som regel ikke kjenne igjen noen bare på et nick.. anonym knappen må bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke Siljemor at du er anonym du også. Er det så forferdelig vanskelig å forstå?Blir litt oppgitt av at det fins så, unnskyld uttrykket, uforstandige folk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja ja så får jeg vel være så forferdelig uforstandig som du mener da... foresten kan du forklare meg hva det betyr??? er visst litt dum også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d her e jo akkurat d æ mene,folk tør jo itj å svar me sitt eget nick jo!!for me d samme man signere med nick,så tør man itj å sleng sånn me leppa,e min erfaring,har sett det på DIB åsså!på skravle feks,e d ikke no anonym knapp,å der e d jo mindre tull enn på feks de sian der d fins en sånn knapp da..ja no va æ veldi uforstandi as..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt litt oppgitt jeg.. veit enda ikke hva uforstandig betyr.. liker liksom ikke å bli kallt noe leg ikke veit hva er.. noe som kan forklare meg hva det betyr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siljemor:

 

samma som uvitende da,eller dum rett å slett på anonym språket..nån som ska fis sæ finar enn dem e sjø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel egentlig ikke den anonym-knappen er nødvendig.

 

Hører enkelte si at siden de er på treff, så er ikke nicket lenger anonymt, og dersom de da skal ta opp et problem som de ikke vil BiM gruppa deres skal vite om, så vil de være anonyme. Det forstår jeg godt ... men det er da fort gjort å bytte nick for det ene innlegget, og dermed er det ingen som vet hvem de er lengre...

 

Synes egentlig det fungerer fint inne på skravlesiden, der det ikke er anonym-knapp.

 

Ja til fjerning av anonym-knappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg den flittigste bruker av anonymknappen selv, men jeg synes ikke det er så store problemer her til at vi må fjerne den. Det har vært litt de siste dagene men er ikke det bare å overse hvis man synes det er slitsomt da?

 

Det er jo anonyme her inne som oppfører seg bra og de er vel et flertall?? Skjønner at det er behov for knappen hvis man er mye her inne og vil stille et spørsmål de synes er ubehagelig, det er vel i utgangspunktet det knappen er for.

 

Jeg ser for å være ærlig ikke helt problemet her, er bare å heve seg over de som ikke har bedre ting å gjøre enn å slenge dritt her inne. Er flere anonyme som har kommet med smakløse kommentarer på mine tråder men de bare lar jeg vær å svare på... ikke mat bjørnen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes vi skal beholde anonym-knappen! har foreløbig aldri brukt den selv, men synes det er greit at flk får lov å stille spørsmål som anonym, hvis de synes det trengs. og det er jo mye lettere å klikke på anonym enn å endre nick hvis man vil stille et spørsmål man er litt flau over for eksempel? jeg synes bare det er morsomt med de noe hissige svarene innimellom jeg. og dere som ikke synes det; er det så vanskelig å overse dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...