Mamman t Maren og Marlene Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Æ hadd EL 28.11 (har dein visstnok ganske tidli i forhold t mang her...), å IKM 20.-22.12. No har æ fått skikkeli menssmerta, å lure på ka d betyr??? E d en "ekstra" EL eller e d symptoma på at æ endeli har fått en spire? Kain itj husk at d va sånn sist æ va gravid... Nånn som har opplevd d samme????
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde også EL 28.11. Og jeg går med menssmerter. Nå i kveld var jeg sikker på at mensen kom tidlig. Det var jeg for to dager siden også. Kan ikke huske at jeg har hatt det slik tidligere når jeg har vært gravid heller. Er så redd for å møte blod i trusa. Jeg håper for oss begge at det er en spire!!
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Når har du IKM da???? Krysse fingran for oss begge!!!!!!!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg hadde egentlig tenkt å spørre deg om det... Tror det er til tirsdag. Jeg skulle etter min normale syklus ha IKM den 9., men mener jeg fikk en sen EL. Så jeg tar nok en test i helga, bare fordi jeg ikke kan vente lenger...
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Æ har itj IKM før 20.-22.12. D e derfor æ si at æ trur at æ har El forholdsvis tidlig etter mens i forhold t mang andre her... Har El ca 7-10 daga etter IKm.. Vi får nok bare vent å sjå.... Håpe du får en fin dag!!!!!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg må bare si det. Klarte ikke å vente. Så jeg testet i dag. Den var jo selvfølgelig negativ.... :-( Det hadde vært deilig å ikke gå med denne uvissheten. Og mensmurringene bare fortsetter. Det må jo bare være et svangerskapstegn siden det ikke blir noe mens ut av det. Som du sa, så må vi bare vente og se. God dag til deg også!
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2006 Huff dein der uvissheten!! Må nok bare vent ei stund enda æ ja. Har jo itj IKM før om ei å ei halv uke... Har du forressten barn fra før? Har ei jente på 2,5 vi!
attpåklatt!! Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Har du ikm så sent i forhold til el?? Det vanlige er jo 12-16 dager etter el, men også 10- 18 går an.. Har du testet etter el?? Lykke til!! Eg har forresten el i disse dager, og ikm ca 21. des. Derfor eg reagerte litt... Klem!!
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2006 Æ hadd mensen fra 20.-24. 11, EL 28.11 så æ har EL rimeli kjapt etter mens... Forventa IKM e ca 18.-22.12 Variere litt. Har ikke testa etter EL nei, men har som sagt hatt utroli "vondt" i magen dein siste tida... Vi får håp på d beste!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå