knærten71 Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei Jeg har slitt med utdrivningsrefleksen eller tette melkeganger, er ikke sikker. Det kom iallefall mindre og mindre ut. Fikk sprayen og etter noen dager på den så mistet jeg mer eller mindre melken.Står på nå for å øke men har foreløpig etter noen døgn ikke lyktes. Blir dere andre kvalme og svimle av sprayen?Får liksom menssmerter. Jeg synes den hjelper på med en gang for så av avta etter ett par minutter. Babyen min er iallefall ikke fornøyd.Noen erfaringer?
snull Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hei,hei! Ja, har brukt syntocinon nå i 4-5 mnd! Både dag og natt! Syntes ikke den fungerte i det hele tatt i starten(rart,men sant), men nå har jeg kjempegod bruk for den! Uten den, kan jeg bare glemme å amme! Har ikke merket at jeg har fått noe mindre melk..., heller tvert imot! Tror det henger sammen med at snuppa nå mer eller mindre tømmer brystet..., før var det toppen 2-3 sup før hun gav opp. Veldig utolmodig, og vil helst ha melka i seg uten å måtte suge i det hele tatt, hehe! Har ikke vært hverken kvalm eller svimmel jeg da. Sprayen virker bare for å sette i gang utdrivningen, og ja det varer jo bare noen få minutter, og så må nok bebien sjøl gjøre noe av jobben...., så effekten varer ikke gjennom hele ammeseansen.....:\..kunne jo ønske det da!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå