Gå til innhold

Hvilken tvillingvogn til nyfødt og en på 2 år`????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter en ny i august, og trenger da tvillingvogn...

noen å anbefale???

Eventuelt nettside, pris osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga citycross tvillingvogn er jo kjempe fin da!!

www.emmaljunga.no

Skrevet

jeg har carena sin 3 hjuling, softbag til minsten,kjempe fornøyd med det.synd det ikke er regulerbare fotstøtter på den, for jenta mi på 2,5 sover dupp enda, å da blir liksom føtterne hennes bare hengende... skal derfor kjøpe brett til voksiposen, kanskje det vil fungere bedre for henne. ellers synes jeg det er en god vogn. betalte 2700 ny for den:) rimelig også, i forhold til mange andre... :)

Skrevet

mamma-mia.no

Skrevet

Vi har Baby Travel sin, men to roterende forhjul fram, samt hardbag som er vendt mot den som triller, reg. håndtak etcetc..bet. 2000,- for hele pakken brukt på finn.no (2005 mod). Venter bare på baby`n nå da, men har jo prøvetrillet, så er veldig fornøyd!! En billigere utgave av OTH UJ kan man si...

Skrevet

Har du sett på phil & teds?

Den ser hvertfall veldig lur ut synes jeg, kjenner ei som har den og hun er knallfornøyd.

www.alexi.no har den, men det er nok billigere og importere fra tyskland eller nederland

Skrevet

Har OTH søsken/tvillingvogn, og er så langt veldig fornøyd! Kun 74 cm. bred, så kommer gjennom vanlge dører overalt!

Sørg for å få deg en med svingbare hjul i alle fall! Tror det har mye å si, var i alle fall viktig for meg!

Også må jeg bare legge til at OTH'n helt klart er den fineste å se på;-)

Skrevet

Jobber på babybutikk, ville anbefalt deg GT safari swing..lett vogn med svingart hjul foran(tre-hjuling). Kjøp en softbag til babyen, eller bruk voksipose, og kjøp til bæreplate. Veldig grei vogn. Men du får selvfølgelig barna fra deg...=/ men det er luke i kalesjen, så du får til å se dem=)

Skrevet

Phil&teds.... Kan bare ta bort søskensete etter evt. og ha levert i banehagen. søskensete kan brukes både over og under vognen.

Har ingen ting å klage på etter 6 mnd. bruk...:-)

Skrevet

Anbefaler Teutonia Team s4....har vært å titta og testa fler..super sving og man kan ha begge mot seg...gode fotbrett og separat rygg. God plass for begge to og man får kjøpt mykbag til.... Men ikke av de billigste alternativa ...kommer seg fort på 7000 med stormtrekk og mykbag pluss stellebag..

Skrevet

Jeg får nøyaktig 2 år mellom mine, og tenkte å prøve meg uten søskenvogn. Heller bare kjøpe et sånt brett til å stå på til eldstemann. Men nå bor vi landelig til, så slipper å stresse rundt i by med mye folk og offentlig transport..

Men om toåringen ikke må kunne sove i vognen anbefaler jeg phil&teds e3. Min venninne har den til sine barn med 18 mnd mellomrom, og den er helt super.Kjempegod å trille og kommer fram over alt, og begge barna sitter veldig godt. Den koster litt, men kan jo brukes som enkeltvogn til babyen hele vognperioden også. Finnes brukte på finn.no til ok pris.

Hvis det viser seg at jeg må ha søskenvogn alikevel kommer jeg til å kjøpe en sånn.

Men den søskensetet kan ikke legges ned, så er ikke så god om begge to skal sove i den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...