Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei alle sammen. Jeg lurte på om det er andre her som har opplevd å ikke klare å være 100% glad på andres graviditet. Jeg er bare 21år men har lenge vært verpesjuk, mitt største ønske er å få den gleden ved å få et barn. Jeg har sliti med depresjoner før og nå som min beste veninne og min nære søster har blitt gravide nesten likt skjenner jeg at jeg ikke helt takler dette.. jeg erjo kjempe glad på dems veine men blir også veldig egoist i situasjonen og blir sjalu på dems situasjon. Jeg er ikke i den beste settingenfor å få barn leier leilighet og har ikke den beste økonomien, har en kjæreste som ikke er så intressert i barn. Jeg blir sint for at jeg ikkeharvært like heldig å møtt en gutt som vil ha barn og liker tanken påfamilie livet. Får også veldig dårlig smvittighetfor tankene mine ogat jeg ikke klarer å være glad på dems veine. Jeg er jo så glad i dem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7383806-er-i-en-depresiv-periode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winterlady Skrevet 13. desember 2006 #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Vil si at tankene og følelsene dine virker svært normale i situasjonen, og nok mer er et uttrykk for frustrasjon og lengsler. Men de kan godt bli utgangspunktet for en depresjon, spesielt dersom du får dårlig samvittighet for følelsene dine og undertrykker dem. Dersom du klarer det er det beste å være litt åpen om at selv om du er glad på deres vegne, så gjør det litt vondt personlig også, og det er bare slik du føler det...Ingen skam i det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7383806-er-i-en-depresiv-periode/#findComment-7444389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå