!Mia! Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 og ellers sover jeg. Føler at jeg liksom ikke får gjort annet enn å vente.. livet stopper litt opp, så i dag dro jeg på jobb for å spise lunsj med kollegaer og hilse på alle ungene (jobber på skole). Det var veldig koselig.. Ellers er det mye soving. Været er jo så dritt dårlig at det går jo ikke an å gå ut.. fordi jeg kommer ikke i regntøyet og jeg nekter å kjøpe nytt når det bare er 10 dager til termin. 10 dager for mye.. er veldig stor nå.. så tror ikke det hadde gjort noe å fått den ut akkurat.
Vifikkiaugust Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg planlegger å bake et eller annet hver dag, og da går tida i grunn ganske fort. Spesielt siden jeg er så lite flink til å sjekke oppskrifta før jeg begynner, at jeg som regel mangler noe underveis som jeg må ut å kjøpe.. I dag ble det rundstykker! Nam. Skulle gjerne lært meg å strikke også, men tror ikke jeg har tomodighet til å fullføre noe. Har prøvd for mange år siden, og det var ikke noen suksess.. Har ellers ingen unnskyldning for å gå ut i regnværet jeg da, siden det er bare regnjakka som fortsatt går på meg skikkelig. Gidder ikke likevel, får vondt etter kort tid. Men jeg burde vel ta meg litt sammen der, hmm kanskje i morgen..
goytil Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 ja det er jo noen som har det.. jeg skulle gjerne sittet på rumpa hele dagen og ikke gjort noe.. sukk.. 18 dager igjen.. har to små krapyl som endevender huset hver dag.. to menn som også forlanger.. middager og niste.. hehe.. (mannen min og hans bror som bor her) gud tenk det er bare 17 dager til jul.... KAN IKKE TIDA GÅ LITT SEINERE!! jeg rekker jo ikke noe... sauer som skal pares.. og udugelige folk som gjør hesten min syk.. noe som gjorde at jeg måte kjøre 1 time hver vei for og se at de ikke hadde greid og stelle den skikkelig.. (hvor dum går det ann og bli) kjenner det er tungt selv om jeg bare har lagt på meg 3 kg i følge utgangspunktet.. hadde nok litt side flesk og ta av ja.. hi hi MEN på lørdag.. da skal vi til oslo og se RASKE MENN!!! med jobben til mannen min.. GLEDER MEG!! det er et slags julebord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå