*enfalmawen* Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg er gravid og sykemeldt 100 % så derfor er jeg plutselig veldig mye sammen med sønnen min hjemme. Men greier ikke å finne på så veldig mye vi kan gjøre sammen. Han elsker å bade i baljen sin, så det gjør han nesten hver dag. Og prøver å leke med han, men jeg blir fort lei og han liker ikke at jeg tar lekene hans. Er det noe vi kan gjøre som vi begge vil like? I tillegg er han rastløs og har en tendens til å bli rasende om han ikke får det som han vil. Da fyker det leker og alt mulig veggimellom.
winneboo Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Gå i åpen barnehage Trille tur å besøke en park med ender Besøke venner med barn Besøke familie(besteforeldre og oldeforeldre osv) Gå ut i hagen å leke Ja det er hvertfall noe av det jeg og snuppa på 14mnd bedriver dagene med.
annie-77 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Gryter, lokk og sleiver! (kanskje litt gøyere for han enn deg da...)- Dere kan jo gjemme ting i grytene ved å sette lokket på - borte! blir snart kjempegøy. Blåse såpebobler. Bondegårddyr som skal spise og sove. Tegneseriebøkene fra disney; donald, bambi beg. mi å interessere seg for ved 16 mnd. Jeg trenger ikke og lese for henne, men finne fisk, katt etc på bildene, og handlinger som sove,sitte, spise etc som ho kjenner. Etterhvert begynte hun og lete etter bildene selv. Håper dere finner ut av noen gøye ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå