Gå til innhold

KVEN ER DET SOM BESTEMMER DETTA

Anbefalte innlegg

jeg er blitt nektet og føde ved Lærdal Sjukehus som er 40 min unna pga fedme Har bim på 34 og grensa er 30. Har aldri hat problem med og føde,har brukt kun lystgass og aldri lege tilstede. Så dei 2 siste barna jeg har født har hvore på Nordfjordeid sjukehus sidan min mor bur ganske nert. Skulle jeg ha hvor heime mått jeg kjørt i 2 timer til Voss el Førde som kan ta opp til 2,5 timer. Da hadde det blitt barn i ambulansen. Får eg ikkje ro eller fred når smertene kommer blir eg ikkje lett og takle. ROEN til ein fødende kvinne er det beste som finnes, da har ein kontroll. Slik tenker dei ikkje på når ein ligg i ein ambulansen, kor er ROEN. Har dei født dei som sitter og bestemmer NNNNEEEIIII. Der går det berre på STATESTIKKER. Kor er følelsane deira JO PENGESEKKEN skulle tru dei eiger den til sjølv. Kansje det er Pensjonavtaler dei knekker ut eller meir lønn dei siste åra dei har igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7383624-kven-er-det-som-bestemmer-detta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom det ikke er jordmor eller fødselslege ved Lærdal, så ville jeg gjort som deg og født på Nordfjordeid. Der har jeg født en gang og fikk så enorm oppfølging at der kunne jeg ha tenkt meg å født en gang til. Fikk tilbud om å føde i Førde, men det sa jeg nei takk til da Nordfjoreid kun lå 2 mil unna og Førde lå 12 mil unna. Viktig å støtte opp om de lokale sjukehusa med det de kan tilby. Kanskje kan det bli fødsel på meg der i mai!!!! Hvem vet, spørs om vi tørr å reise over til vestlandet så like før termin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...