Gå til innhold

phil and ted e3

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare noen spørsmål til dere jeg....vi venter nr to i mars...og eldste er da to år..vurderer dette med vogn fram og tilbake..

er du fornøyd med den søskenvogna til phil&ted ?

er den kun den bagvogn til p&t som passer i vogna? posen er jo så kort,bare 60cm..

hvordan er den på vinterføret?

er den lun og god?

tipper den lett?

mulighet for å legge ned søskensetet også,slik at eldste kan sove?

håper noen tar seg tid til å svare,om ikke på alle spm så hvertfall noen...

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte en ting...

kan søskensetet brukes både oppå og under babyen?(eller må vi kjøpe to?en til å ha nede,og ett til å ha oppå?)

Skrevet

søskensete kan brukes både over og under. Du trenger bare det ene.

Har betilt meg en i eplegrønn, skal hente den til uka hos Baby Shop, så jeg har ikke fått prøvd den ut ennå, men fin er den...:-)

Skrevet

Søskensetet kan brukes både oppå og under men den minste ungen skal alltid sitte bakerst. Altså må den minste sitte "under" vogna når de blir så store. Dette er pga vekt og balanse på vogna. Søskensetet kan ikke legges ned tror e.Skal ha den vogna sjøl, bestille etter nyttår. Ikke verdens fineste å se på syns e men virker så praktisk når e ikke vil ha brei søskenvogn.

Skrevet

Se på

www.danielsbok.com Der står det ganske mye om den :)

Skrevet

har vogna i rød, men har bare ett barn foreløpig, og den funker heeelt fantastisk til datra mi iallefall:) kjempelett å trille, er god å lun å ligge i. vi har både det svarte overtrekket og regntrekk, bruker mest det svarte, men til sommern skal vi nok ikke bruke noen av dem når det er fint vær:)

Skrevet

Den minste skal da ikke sitte under, hvis dere da ikke har større barn en 15 kilo. Søskensete tar barn opp til 15 kilo og trilla 20 kilo. Man kan bruke andre softbagger en den orginale,og det er plass til voksipose med bæreplate. Vognen tipper ikke lett bakover og det er seler i både sittedel og søskensete. Blir litt mere liggestilling på søskensete når den er montert bak.....

Skrevet

Min elste er 2,5 år og den yngste 10 mnd. Jeg har hatt vognen med søskensete siden minstemann var cirka 3 mnd.

Min jente er 11 kg og minstemann er 8-9 kg - jeg velger derfor å ha den eldste nederst siden forskjellen i vekt ikke er så stor. Hun sitter fint der og har aldri klaget på å sitte i "underetasjen". Den yngste er litt mer urolig og han sitter ikke under siden jeg er redd at han skal få fingrene i hjulene. Dessuten er det jo minstemann som sitter der mest og han har posen sin installert der.

Jeg ville ikke valgt denne vognen dersom det største søskenet begynner å nærme seg 15 kg. Da holder den ikke så lenge.

Lillemann lå i bagen (cocoon) til han var 6 mnd. OK den var litt kort på slutten men han lå aldri med rette ben alikevel så jeg fant ut at det ikke gjorde noe at det var litt knapp plass.

Det er ingen mulighet til å legge ned søskensetet. Men spesielt når den brukes foran så er det ikke noe problem siden den er nok tilbakelent til at hodet ikke faller fremover. Støttet opp med bamsen mellom hodet og kalesjen og da satt hun greit.

Summasumarum så er jeg fornøyd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...