Gå til innhold

Noen andre som sliter med dårlig smak i munnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter nemlig veldig med dette. Når jeg ikke har drops eller tyggis er det helt forferdelig. Og kan ikke spise drops eller tyggis 24 timer i døgnet heller. Blir veldig uggen av dette og i verste fall er det veldig kvalmende. Noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er helt forferdelig. Her er jeg like usikker som deg, så jeg får følge med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være trøske, dvs en soppinfeskjon i munnen. Hvis tungen er hvit eller ruglete i kanten kan det også være et symptom. Da blir det mye verre hvis man tilfører sukker... Kan lett behandles med en sopp-mikstur som du får hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde også det, men nå siste dagene er det borte (er i dag 11+2). var rett og slett blodsmak, synes jeg. blødde da også veldig lett- og MYE!!- i tannkjøtt når jeg pusset tennene og blødde i nesen når jeg snøt meg, så var kanskje blodsmak ja. blææææhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt antydnng til metall/blod smak i munnen, blør også lett.. Og detre veldig normalt når man er gravid. Vet ikke hva som kan hjelpe, munnskyllevann kanskej, det skal jo holde opp til 12 timer. Syns liksom tyggis hjelper 1 time, men munnskyulle vann holder så å si like lenge som det sies..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...