Gå til innhold

Feige anonyme!!


endaeintrønder

Anbefalte innlegg

syns dem e veldi feig som bare spyr ut galle på innlegg som treng støtte å forståelse!!hold dokk for ¤#¤&¤/&¤%/ unna hvis dokker itj har nåkka fornufti å si da!!??ihvertfall signer med nick,men d tør dokk itj nei!!feige F..bynne å bli lei av å les sånne drittsvar på seriøse innlegg æ as,nån fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du endaeintrønder, du endaeintrønder. Du e og blir nok en trønder ja, men anonym d e du iallefall som alle oss andre. E du mye klok eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der va du,et naut av et eksempel:) signere ihvertfall IKKE med anonym hvis æ vil sleng me leppa,å d held æ mæ for go t!så d så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi bare skal overse denne anonym jeg... kun ute etter å provosere.. det gidder jeg ikke være med på.. hun/han får slite med sine problemer i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duracellgirl:

 

æ bli så provosert av sånne som ska sleng inn et svar som såre å e ment kun på kødd!!sitt vel nån 14isa da sjø,å ska vær arti el no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er heeeelt enig,men det eneste formålet slike mennesker har er å provosere og om vi lar dem provosere oss så har de fått det som de vil... istedet så tar jeg meg en kopp kakao og driiiiiiiter i denne anonyme drittsekken!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duracellgirl:

 

hehe,trønder som æ e da,så hisse æ mæ opp da sjø..Som gubben si,æ skulla vorre rødhåra:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha... det vil jeg tro..."endaeintrønder" jeg har temmelig hett temperament jeg også,men har brendt meg inne på dinbaby ved å la meg provosere.. så det gidder jeg bare ikke gjøre med. Får inderlig bare håpe det er hormoner som gjør det og ikke at de er så syke i hodet til vanlig.. hohohohoho.

 

god natt, så skal jeg snart køye:) Håper vi snakkes en annen gang, du virkersom ei dame med bein i nesa, det setter jeg pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d veit vel du alt om "anonym" ...på sine egne kjenne man andre best??hoho,dustekjerring!!

 

 

 

Duracellgirl:

 

ja tru æ må jekk mæ ne nån hakk sjøl,like å krangle litt,men d kan ta av åsså..men æ gjømme mæ aldri bak ANONYM knappen som visse andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med anonym nummer 1! Er det mulig? Her inne velger man selv om man vil være anonym eller ikke, derfor skjønner jeg ikke vitsen med å bry seg med det? Hvilken forskjell utgjør det for deg om man signerer med nick eller anonym?! Og er det mulig å la være å skrive på trøndersk eller? Er trønder selv, men det blir bare så teit på et slikt foum hvor de fleste andre ikke er trøndere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e d muli å slutt å skriv dritt t folk som slit da eller???e du en av dem kansje,siden du gjømme dæ bak anonym knappen??æ skriv koss æ vil,la vær å svar da vel?veldi enkelt sjø:) når man skriv med nick,så tør man itj å sleng me leppa sånn som ANONYME gjør inn her!!gjør du??tru ikke d nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er forskjellige anonyme da, kan vere anonyme som kjenner noen innpå sidne og derfor ikke vil stå fram med eget nick, kan ikke saklige anonyme, som ikke har til mål å fornerme noen, og ikke skriver tråder som handler om demmes egne bekymringer, som av og til vil vere litt ugjenkjenelige få lov til å vere her da?

det er noe helt aent med di som skriver useriøse innlegg, som er til anstøt,

eller fornermelse, men det går jo ann å sende linkene demmes til moderator, så fjerner dem dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange med grunner til å ville være anonyme. Noen er forståelige, andre absolutt ikke.

Saken er den at noen av de som velger å være anonyme ikke er spesielt hyggelige i det de skriver. Det kan virke som man er ute etter å lage bråk og med det såre andre. Dette burde de aller fleste som har noe her inne å gjøre holde seg for god til.

Det som er litt morsomt, synes jeg, er at under mitt innlegg "jævlig forbanna" på forrige side, kom det ingen anonyme på banen? Da spør jeg om det var fordi spørsmålene jeg stilte var for vanskelig å svare på, eller om jeg kanskje traff spiker'n på hodet?

 

Det burde uansett være mulig å være her inne, skrive seriøse innlegg om gledelige ting, ting som bekymrer+ mer uten å få dritt fra folk tilbake - det være seg anonym eller ei.

 

Fei for egen dør, er min oppfordring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...