alim Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Var hos legen i dag. Har hatt mye kynnere og mensmurring i går og i natt. Han kunne fortelle at mormunnen er moden og utslettet. Er det noen som vet hvor lang tid det kan ta før riene kommer??? Er 37+5. Ble litt nervøs nå....
Vikki ;o) Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Det kan jo ta alt fra noen timer til uker.......... Sorry, men det er jo veldig individuelt;o))
Banshee Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Kan godt skrive under på at man kan gå lenge ja! *huff* Jeg er 14 dager over termin og sitter her med fullt utslettet og moden mormunn og 4 cm åpning.
alim Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 da får jeg bare roe meg ned. Har muligens litt "stor" baby. Skulle gjerne få den ut før den blir større. Håper du får rier snart. Det burde gå ganske fort når du først setter i gang. Lykke til!!
Banshee Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Hatt både rier og maserier i massevis. Tok kaka når riene tidligere i uken kom med 4 min mellomrom og jeg ble innlagt på føden, bare for at de skulle stoppe opp etter en dag og jeg ble utskrevet igjen. Så her blir det nok igangsetting i morgen kl 8 forhåpentligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå