Gå til innhold

noe sårt spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er to stykker her som har venta tvillinger på samme plassen..med meg og mine er alt berre bra.ho andre har opplevd den sorgen at den eine tvillingen ikkje greide seg..syns det er litt vanskeligt no med tanke på kva eg skal seie til ho..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da...ja skjønner du ikke vet hva du skal si da...men du trenger jo ikke si noe? bare la henne vite du er der for henne...

Skrevet

Trur det viktigste er å ikke unngå å prate med ho! For det verste er jo når folk unngår en! Ta å si akkurat det du føler, at du synes det er helt forferdelig, og at du ikke vet hva du skal si!

Lykke til!

Skrevet

det beste er vel at hun vet at du vet..si at du er lei deg og at du er der ja..det hadde jeg vilt..

Skrevet

Si det som det er:

Du synes det er trist at hun mistet en og du tenker på henne.

Skrevet

Gje ho en klæm,-å si at hvis ho har løst å prat så e du dær.Det kan jo vær at ho åsså syns det kan vær vanskeli å prat me dæ....sia dokker va i samme båt...

Men det e vanskeli å vite ka man ska si,folk reagere så forskjelli.

Skrevet

Enig i at du kan si akkurat som du føler. At det var forferdelig trist å høre og at du føler du ikke vet hva du skal si... Men at hun skal vite at du er der om hun vil snakke med deg og at du tenker på henne.

Skrevet

Det viktigste i en slik situasjon er nok å ikke unngå situasjonen fordi den er vanskelig og ubehagelig. Støtt henne på beste måte du kan. Om du ikke vet hva du skal si, så si til henne at du ikke vet hva du skal si..men vær der, det tror jeg er det viktigste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...