Gå til innhold

Halloen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tilbake her med termin 17 august. Dette er min 4 graviditet men har kun 1 jente og hun vart fødd i uke 26. De to andre mistet jeg i MA uke 13 og 10. Veldig spendt nå. Lurer på opfølging. Vet jeg får tidlig ul. Har slitsom jobb 100% turnus m dag/kveld/natt + gårdsbruk med en del tungt arbeid. Mann som reise mye i jobben. Vet ikkje hvor lurt det er å holde dette tempoet og hvordan det er å bli tidlig sykemeldt. Erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg har ca samme historie som deg. Har et friskt barn, men er nå gravid for 5. gang. Hatt 3 MA'er. Jeg jobber også turnus, og det er veldig stressende på jobben for tiden. Jeg ble sykemeldt i 5. uke. Nå må usikkerheten komme barnet til gode. Synes det høres ut som du har altfor mye og altfor tungt arbeid. Tenk på deg selv nå!!

Heisann

Det høres likt ut ja. Jeg får høre med lege. Litt av problemet er og at jeg har så vanskelig for å be om evt sykmelding. Jeg mener de må se, forstå og tilby dette. Uff høres pinglete ut men synst det er ekkelt å virke sytete. Vel det viktigste er jo at det går bra. Er du/dere forsiktig med å løfte barna deres nå? Jeg løfter lita på 17 kg både titt og ofte men prøver å ta skikkelige løft.

Vi skulle nok alle gjerne ønsket at andre kunne lese våre tanker og gjette hvordan vi har det, men sånn er det nå en gang ikke.

Jeg syns det er mer sytete å ikke ta tak i dette, for så å være skuffet over at de ikke ser det.

Nå må du være sterk og klar, ta ansvar og fortelle dem hvordan du har det. Det har ingen ting å gjøre med å være sytete eller pinglete, tvert i mot.

Du har et høyere mål nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...