Gå til innhold

Er dere her dere som har IKM den 16.desember???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir bare så forvirra... Det er akkurat de samme smertene jeg hadde da jeg var gravid med Nikolay, men det er vel alt for tidlig med gravidsymptomer ennå...

Vetta folan, jeg... Sitter her bare oppblåst som ei ku meg små troll som skjærer i stykker magen min innvendig... Hadde jeg bare visst at disse smertene skyldtes en liten spire, så hadde det vært noe annet...

Tja... Jeg har hatt lyst på ny beibi siden mai, spiralen tok jeg ut i midten av august... I oktober fikk jeg diagnosen PCOS og forrige tirsdag var jeg ferdig med den doble pergo-kuren... Sånn for å ta det kort... :-)

Annonse

Jøss, var ikke verst til at historien var så kort ;-) hihi.. Men huff, virker stressende. Håper det klaffer for dere da... Selv sluttet jeg på pillene i slutten av august, men begynte ikke å prøve skikkelig før uti september. Hadde jeg fått hørt litt oftere at det ikke klaffer så ofte på 1. forsøk, så skulle jeg sluttet på pillene tidligere... Men er jo bare i min 3. prøveperiode da. Hvor gammel er gutten din da? =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...