Prøver igjen :-) Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Her sitter jeg å er gravid med tvillinger......gleder meg som bare det, det er bare det at jeg er veldig overvektig og er nærvøs for det.......er det noen her som skal ha tvillinger og som er eller har vært overvektige?
Nemi73 Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Hei ! Jeg heter også Nina, og skal ha tvillinger. Termin er lik som deg !! Jeg er overvektig. Veier nå 92 kg.. Gått opp 4 kg siden jeg ble gravid..
Lothiriel Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Måtte bare si at jeg også heter Nina ) Overvektig er jeg også, men det hjelper ikke deg, for tvillinger skal jeg ikke ha ) Og er nå litt glad for det..... )
sissssie Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 går nok sikkert bra:) lykke til...du får masse hjelp fra lege osv til og bli støttet opp
Tvillingmamman Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg er også ganske overvektig og skal ha tvillinger - så du er ikke alene ..og psst.. Jeg heter Tina
hali er stolt tvillingmor Skrevet 5. januar 2007 #6 Skrevet 5. januar 2007 Jeg er stor og hadde et flott svangerskap med tvillinger. Som overvektig og gravid ble jeg dømt nord og ned, ble ikke bedre da de fant ut at det var tvillinger. Men hadde et kjempeflott svangerskap, med relativt lite komplikasjoner, og fikk jentene i min 37. uke. Anbefaler virkelig at dere tar en titt på www.tvillingforum.com, et sted jeg ikke hadde klart meg uten. Ta gjerne kontakt hvis dere kommer dit, kaller meg hali der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå