Gå til innhold

Kjenner dere mye liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 25 uker på vei. Kjenner babyen min hver dag, men syns ikke han er så veldig aktiv. Kommer noen spark her og der. Han er mer rolig enn aktiv. Har en datter fra før, hun var mye mer vilter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt at barna er forskjellige i aktivitetsnivået. Så lenge du kjenner liv hver dag,så er nok alt greit.

Datteren min var veldig aktiv i magen og like aktiv da hun kom ut og er det fortsatt!) Håper at nestemann blir litt roligere jeg da;)

Skrevet

Jeg syns han forrige var aktiv, så dette topper alt. tror søren meg han ikke sover mer enn et par timer hvær dag. Første som vekker meg om morgenen, holder på å forstyrre meg under eksamenslesning hele formiddagen..bare med små pauser...og like vilter på kvelden når jeg slenger meg ned forran tv`n...og holder på etter jeg har lagt meg......lurer på om ungen har adhd jeg altså! ???????????

har heldigvis ikke det i familien da.

Skrevet

kjenner jojoen hele dagen.. men ikke så "hardt" enda.. bare sånn leamus inni magen litt kjiiiling og svake spark..

det er helt merkelig å gå opp trapper! da kjennes det ut som om ungen hopper itakt med trinnene...hehe

Skrevet

Ja, her er det full rulle!

Særlig de dagene jeg har vært mye i aktivitet... Da er han helt spinnvill når kvelden kommer!

Han har begynt å sparke ganske hardt, så jeg skvetter til hver gang han setter igang:)

Skrevet

jaaa han er jo helt turbo..hehe...er 24+5 og kjenner han sparker kjempe mye hver dag..er nok forskjellig fra barn til barn hvor viltre de er,alle er jo ikke like :)

Skrevet

Er bare 19+3 og kjenner slike små bobler som sprekker vær dag..ikke altid så aktivt vær dag.Igår var det veldig mye hele dagen i dag har det ikke vært noe nesten.

Skrevet

her er det små spark hver gang jeg setter meg, mye bevegelser når jeg skal legge meg, og i det jeg holder på å sovne, tar det helt av av og til, gøy nå, nå kan jeg trykke og få spark tilbake... gleder meg sånn til å bli mamma igjen til en liten baby.... er i 24 uke.

Skrevet

17+1 og kjenner liv hver dag (endelig) men ikke mye og det er ganske svake spark enda... Men det er jo tidlig da =) Ei på jobb ble mamma for halvannen mnd siden og var innom jobben denne uken... og så nydelig og liten.. gleder meg så til å få en liten igjen selv...(gutten vår er liksom ikke så kosete lenger...)

Skrevet

Jeg er i uke 21 og her er det full rulle:) Jeg nyter hvert eneste lille spark fra gutten min:)

Skrevet

Uke 25; småen holder fotballtrening, evt tae kwondo hver eneste dag, og mammaen synes faktisk det kan være litt utmattende innimellom ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...