Gå til innhold

Har dere det travelt før jul?


-carina-

Anbefalte innlegg

Her har dagene fløyet i det siste, men sånn går det når man planlegger å pusse opp kjøkken sånn rett før julestria også setter inn. Men vi satte oss og planla julegave-kjøp en kveld, og så gikk jeg ut og handlet alt sammen inn etter liste, jobben var gjort på 2,5 time. Julekortene kom i posten i går, så nå er konvoluttene skrevet, de ligger klar til sending. :o)

Så vi mangler egentlig bare å handle juletre og julemat nå... Og selvfølgelig den store rengjøringen etter at støvet har lagt seg overalt etter kjøkkenoppussingen... Satser på å gjøre det tidlig neste uke, så kan vi få hengt opp julepynten og begynt å kose oss! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler jeg har sånn passe kontroll egentlig :)

Har planlagt masse julegaver, bare å kjøpe inn det som trengs og pakke inn. Det kan jeg jo gjøre på kvelden etter at snuppa har lagt seg kl 19.. Tror ikke jeg orker formiddager/ettermiddager på et senter med barnevogn..

Julaften skal feires hos mine foreldre, så der er det jo ingenting å ordne heldigvis!

Har begynt på julevasken, men når badegulvet plutselig sprekker og vi må legge nye fliser sier det seg jo selv at det er kaos her.. Har nå fått opp julestjerner og juleduker da ihvertfall :)

Julevasken får vi ta neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla alle julegaver unntatt til foreldrene og søsknene våre, alt er pakket inn og klart til å gis bort.

Har hengt opp stjerne og satt fram all julepynt, og tatt fram julepynten til juletreet.

Har kjøpt inn noe av maten, mangler brusen og litt tilbehør som må kjøpes ferskt.

Julevasken tar jeg om en ukes tid tenker jeg, og har igjen å kjøpe meg en kjole til jul, da ingenting av det jeg har passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei syns ikke det er så travelt. Det er vel litt av hva man gjør det til selv? Jeg gidder ikke å løpe rompa av meg (kanskje det egentlig hadde vært en idè hihi) Vil heller bare nyte dagene med mann og barn. Jul blir det uansett:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...