Gå til innhold

NOEN SOM KAN HJELPE?(Samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt ble 1 år i går.

Han har ikke fått pupp på dagtid de siste to månedene.

Kun morgen,kveld og natt.Vi har prøvd å venne han av to ganger tidligere,men han har blitt syk rett etterpå og så har det vært på ann igjen.

Nå er jeg UTSLITT!Han våkner hver 3 time og pupper i minst et kvarter.Han er ikke sulten,bare koser.Det er mye om og men når han skal legges igjen,og så skal jeg sovne selv også,og vips så er det mat-tid igjen.

Siste nettene har han bare sugd litt,for så å slippe igjen.Har ikke kommet melk omtrent,han bare koser.

Han har begynnt med kumelk,og tar fint mme.

Så vi tenkte at nå er tiden inne for avvenning.

Begynnte med friskt mot i natt,og pappaen gikk inn og koste når lillegutt våknet.Gav han vann og smurte med dentinox for sikkerhets-skyld.

Det gikk kjempefint,og han la seg raskt til igjen.

Ble endel sutring,men ikke noe skriking!

Kl.5 la han seg ikke til uansett hva som ble gjort,så da fikk han pupp (For aller siste gang).

I dag var vi på 1-års kontroll,og hs anbefalte og stå løpet ut og kutte nattammingen nå.

Han hadde ikke ernæringsmessig behov lenger,og det var langtifra godt for verken oss eller han med stadig avbrutt søvn.

Men så kommer problemene da....

Han har selvfølgeligt blitt syk!

Skikkelig snørrete og hoster litt.

Ikke feber og han spiser godt.

Men han er kjempesutrete.

I tillegg får han garantert tenner fordi han tygger på ting og har fingen i munnen konstant.I tillegg sikler han helt enormt...

Så hva skal vi gjøre?

Fortesette avvenningen nå når det gikk så bra,eller skal i vente til han er frisk?

HJELP meg noen...

Sorry,ble langt dette,men vi sliter skikkelig om netten:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...