Gå til innhold

Kan jeg være mer en 7 uker på veg..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å tenke på en ting... min siste mens var 20 okt..men det som var så rart at den kun varte i 4 dager og jeg blødde mye mindre enn normalt... Jeg tok en graviditetstest og jeg tror den var negativ men jeg vet ikke .. kunne kanskje skimte en svak strek... tok en ny test samme dag som jeg forventet neste mens ( har alltid hatt regelmessig mens så vet på dagen når jeg skal ha det) og testen viste positivt med en gang ( tok 3 tester med samme resultat) Trengte ikke vente et halvt minutt engang. Er det normalt å ha så høyt HCG nivå samme dagen som forventet mens, og det var ikke morgenurinen.. tok den på kvelden... Tenk hvis de blødningene som jeg trodde var mens ( Men en litt rar mens) var små blødninger som kan være normalt helt i begynnelsen av svangerskapet..?? Da er jeg kanskje 9-10 uker på veg... skal til legen neste uke.. kan jo høre med han og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever akkurat d samme som deg...bare at jeg hadde mens 18.oktober, 1 uke forsinket og bare få dager...Mamma tror jeg er lenger på vei...hun så på meg at jeg var gravid og sier hun har sett d en stund..Symptom-messig føler jeg meg lenger på vei enn 7+1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det godt hende! Har lurt litt på dette selv. For min siste mens var også merkelig. Men snakk med legen når du skal dit! Så får du hjelp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har også undret litt..! :) men dumme meg spurte ikke engang når jeg var hos jordmor, følte meg litt teit på en måte.. hehe.... så får vel bare pines til neste kontroll, evt ultralyden.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...