Gå til innhold

14 timer med rier hver 10. minutt:-(

Anbefalte innlegg

Riene mine er ikke effektive nok. Kun to cm åpning. Valgte å dra hjem fra sykehuset idag, for å se om det hjelper å gå hjemme. Ingen fremgang enda. Er så sliten! Og skuffet, for jeg trodde virkelig jeg skulle få holde jenta mi i armene i dag. Så her går jeg da, og venter. Hadde det enda kommet tettere snart. Trodde virkelig 3.gangsfødende skulle ha det lettere jeg, men jordmora på sykehuset sa at kroppen ofte hadde det slik hvis man var 3. eller 4. gangsfødende!!! Er det mulig!!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7382106-14-timer-med-rier-hver-10-minutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud a`??? Det der hørtes forferdelig slitsomt ut! Er de skikkelig vonde de som kommer hvert 10 ende minutt????

Jeg synes i allefall synd på deg som må gå sånn!!

Klem, og fødestøv sendes************************************************************************************************************************************************************************************************************************, ups holdte på å sende fra meg alt..... Må ha litt selv også!!!!

usj ...det var kjedelig.... jeg har gått med murringer og kramper i magen siden lørdag jeg med ca 12 min mellom.. men så gir de seg oxo plutselig kommer de tilbake... kan gi seg noen timer oxo begynner det igjenn...

lykke til da.. håper det skjer noe snart.. er trasig og gå og ha vondt hele tiden

Ja må si det er slitsomt ja. Og de er like vonde hver gang, men har lært meg en teknikk hvor jeg ikke spenner kroppen, og det hjelper å komme seg igjennom, men allikevel like vonde.

Ikke send all fødestøvet ditt da;-) Du som er på overtid og greier. Har nå enda til lørdag jeg, før jeg har termin.

Klem tilbake til dere alle. Ønsker dere en rask fødsel! For dette tar på energien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...