SuSiii Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 igår hadde jeg mye vondt i magen,veldig tung nederst,føltes som en stor stein som hang nederst i magen...kan det være hodet som festa seg?? var hos jordmor for noen dager siden,da var det knapt festet...men hvis hodet festa seg,ville jeg hatt like mye nedpress idag? for idag har det vert tilbake til normalen,klarte til og med å trene litt,så ikke ett sånn nedpress idag...masse rot her,men det jeg lurer på ,er jo om det er akkuratt i det hodet fester seg at det er mye nedpress,eller kjenner man det nedpresset helt frem til fødselen? håper noen forstår rotet,å gidder å svare?
samboer87 Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 det kan godt hende at det er det som har skjedd har det likedann akkurat som du beskriver, spesielt vis jeg reiser meg fra liggende til stående og har fått bekrfeftet at det har festa seg:)
Beatej80 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg er i uke 35 og var på kontroll i uke 33, og da hadde hodet festet seg. Føler fortsatt nedpress innimellom...
SuSiii Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2006 men du føler ikke konstant nedpress?? bare innimellom da eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå