Gå til innhold

Og hvor mange er vi som går på overtid, da????????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tror nok ikke du er alene, nei. Mulig de andre overtidsdamene er så deppa og drittlei at de ikke orker å bimme så mye.

Sender hvertfall tonnevis av fødestøv til alle overtidsdamer. Dere fortjener å få føde nå, altså.

Kom igjen babyene, kom igjen!! (leses med sånn heiarop-rytme)

Jeg er her også fortsatt... 8 dager på overtid!! Forb**** dritt altså!

Ingen antydning til fødsel heller, er i kjempeform egentlig.

Men sur er jeg likevel, ja!

Skal på overtidskontroll på Haukeland på onsdag, da BØR de bare sette ting i gang! Har allerede prøvd å sette den igang selv, men en runde i køyen med mannen i morges, men skjer det noe?? Neeiiida...

*furt*

Ja da var snart 6 dagen på overtid unnagjort........ Bare 4 dager igjen til jeg skal på overtidskontroll - teller ned til det jeg nå.............. Da skal jeg be på mine knær om at de kan strippe meg eller noe............ Så 4 dager til det skjer noe.... BAAAARE 4 dager................. og så kanskje jeg må vente litt til - men da er det vel over... Tenk om jeg sitter her like J****** gravid neste lørdag... det er faktisk mulig!!!

Fredrikstad mener man ikke er overtidig før det har gått 14 dager over ul termin og etter det kan de faktisk drøye en uke til - hvis den gravide og barnet er i fin form!!!!!!!!!!!!! Uuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rable,rable,rable.......................

Nå er jeg flere dager over menstermin, mens ul-terminen ikke er før neste søndag!!!!!!!!

Så skal jeg liksom være snurt over at det ikke har skjedd noe enda og bli skikkelig utålmodig???

Eller bare ta det heeeeeeeelt rolig og vente (ugh...) på den 17.desember?

Har fått forklart flere ganger av både lege og jordmor hvordan ul-terminen beregnes ut fra gjennomsnittsmålinger og at det er den de går ut fra (tviholder på, vil nå jeg si da...). Men jeg vil føde nå!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...