Gå til innhold

Nå fikk jeg H&M-katalog i posten

Anbefalte innlegg

Og jeg vil bare bestille alle klærne der!! Bare fordi det er normale klær. Åååå nå er jeg lei av å ha en garderobe som består av to gravidebukser som nesten passer og noen topper som egentlig er alt for korte og trange. Og så joggisen, selvfølgelig. Mine kjære, elskede joggebukser som er det eneste jeg vil bruke om dagen. Jeg skulle gitt mye for å få lov til å føle meg fresh en eneste dag!

Flott å gå inn i julen som en jævla flodhest. Med en kjole som passer. Åh, nå kjenner jeg at jeg er lei!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7381868-n%C3%A5-fikk-jeg-hm-katalog-i-posten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tjihi.. har akkurat sendt av gårde en bestiling jeg... Kjøpte et par cardigans, noen truser og topper. Håper de passer til jul! Kanskje litt vel optimistisk, men jeg klarte ikke å dy meg! Har ikke kjøpt meg et klesplagg på flere måneder (bortsett fra et skjerf og et par hansker). Og så var det jo ganske billig også da...

Jeg tør ikke kjøpe noe før fødsel jeg. For alt jeg vet kan jeg se sånn ut til langt ut i januar, så jeg får heller vente på januarsalget. Men hvis den lille plutselig bestemmer seg for å komme før jul, ja da skal det shoppes!!

Håper virkelig jenta mi har tenkt å dukke opp før julaften! (Har termin på lørdag). Legen sa på tirsdag at dersom det ikke skjedde noe på 14 dager etter terminen, ville sykehuset sette meg igang enten den 23. eller den ... 25.! Hååååper virkelig hun har tenkt seg ut før det!

Men uansett, jeg måtte ha litt tidsfordriv i kveld, og derfor bestilte jeg litt. Cardigansene har jo en del strech og det kommer nok godt med... Toppene og trusene får jeg jo uansett brukt sånn etterhvert.

Det er sant. Vurderte å bestille noen lange cardigans. Dessuten trenger jeg flere joggiser. Hvertfall hvis dette svangerskapet skal pågå i nesten 6 uker til. Hmm.. Kanskje jeg skal more meg med å svi av noen penger likevel??

Hihi.. det syns jeg du skal:)

Bare litt kjipt at når jeg gikk inn på nettet for å bestille der så var det bl.a. en cardigan og noen topper som jeg hadde tenkt å kjøpe som var utsolgt! Litt teit at de står avbilda i katalogen da da, syns jeg, men men. Kanskje jeg ringer i morgen og hører om de har det likevel.

Hehe..... kjøpte meg ny julekjole i går jeg............... Sort, blank med knapper foran ( enkelt med amming...) og knytebelte i livet. Veldig enkel ....

Bare jeg får ut ungen skal jeg kjøpe meg nye støvletter og pensko.....

Har kjøpt meg ny vinterjakke og skjerf som matcher.....og litt annet småtteri..

Klarer ikke å dy meg lenger.. jeg har så lyst på nye klær og sko!! Jeg vil pynte meg og føle meg fin... Buhuuuuuuuuuuuuuuuu... kom ut....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...