Gå til innhold

litt utenom tema kanskje, men må bare spørre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer seg kanskje ikke i dette forumet, men er litt rart og flaut spørsmål, og på skravle kan man ikke være anonym... så spør her;)

jeg fødte for snart 3 uker siden... måtte sy et par sting. men når jeg ser i speilet hvordan de har sydd meg, så ser det ut som om de har satt sting tvers over skjedeåpningen... hvis dere skjønner? sånn at jeg på en måte har to åpninger... (se for dere et 8-tall).

skal det virkelig være sånn? eller vil den nederste åpningen gro sammen, slik at det bare blir 1 åpning igjen? huff, vanskelig å forklare dette her.. høres sikkert teit ut... men er så redd de har sydd helt feil... og at det skal bli forferdelig vondt når vi skal ha sex igjen..

og hvor lang tid tar det før stingene er grodd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forsto ikke heeeelt, men det kan vel kanskje hende de bare har tatt den over for å feste tråden?! har sett på mine sting( fødte for 4uker siden, revnet helt bak, og ble klippet så har sydd masse) og der de klippet ser jeg tråden er festet et godt stykke unna stingene......

Skrevet

det er på en måte som om de har sydd sammen de indre kjønnsleppene... men får jo håpe som du sier at det er for å feste tråden da.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...