Rhizopus Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå har jeg tenkt på det en stund, men finner absolutt ingen navn som jeg syns passer med mina.. Eneste jeg finner som er greit å si er Mina Elise, men liker ikke Elise, så det hjelper jo ikke stort.. :S Noen som har forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woo-woo Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Mina Kristin /e Mina Emilie Mina Karin Mina Katrine Mina Iren Vet ikke hvilke navn du liker , men det var de jeg syntes passet =) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Mina Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. desember 2006 #4 Del Skrevet 7. desember 2006 Mina Emilie Mina Lovise Mina Elida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 7. desember 2006 #5 Del Skrevet 7. desember 2006 Mina Eline Mina Sofie Mina Johanne Mina Emilie Mina Tomine Mina Helene Mina Victoria Mina Christine Mina Louise Mina Hermine Mina Nathalie Mina Marie/a eller bare Mina.. fungerer fint å bare hete det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #6 Del Skrevet 7. desember 2006 Mina Marit...vet om ei som heter det, men hun er egentlig ikke noe oppkallingskasus. Helt tunnel. Dessuten er vel navnet litt sånn Mette Marit. Mina Othilie Er det forresten noen spes grunn til at du skal ha to fornavn? Mina er vakrest alene spør meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg liker to fornavn, har det selv og vil ha det på barna. Hvertfall om navnet er så kort. Om sambo er enig var en annen sak.. Men må jo ikke kombinere Mina med noe om vi ikke finner noe fint da. Bare lurte litt på om det fantes muligheter der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #8 Del Skrevet 7. desember 2006 mina mari mina maria mina michell mina isabell mina marielle mina...kommer ikke på flere i farta;) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 8. desember 2006 #9 Del Skrevet 8. desember 2006 Det var vanskelig å finne noen som passer. Men jeg synes også Mina Sofie er fint! Evt. Mina Kristine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingenting Tingeling Skrevet 8. desember 2006 #10 Del Skrevet 8. desember 2006 Mina Andrine slo meg da jeg leste innlegget ditt. Eller kanskje Mina Andrea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #11 Del Skrevet 10. desember 2006 Mina Bettina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #12 Del Skrevet 12. desember 2006 Mina Louise Mina Dortea Mina Karen Mina Otelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 13. desember 2006 #13 Del Skrevet 13. desember 2006 Flere gode forslag som er kommet her. Hva med Mina Charlotte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma-i Skrevet 13. desember 2006 #14 Del Skrevet 13. desember 2006 Mina Eloise Mina Katrine Mina Karoline Mina Kristine Mina Bettine Mina Andrine Mina Emilie Mina Celine Mina Marie Mina Louise Mina Lovinda Mina Olivia Mina Karine Mina Siri Mina Iren/e Mina Elvira Mina Helene Mina Thabita Mina Terese Mina Eline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tea2 Skrevet 13. desember 2006 #15 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har hørt kombinasjonen Mina Cecilia før..og det fungerer jo!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja flere fine forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #17 Del Skrevet 15. desember 2006 jeg syns mina marie er et nydelig navn:) kjenner ei skikkelig søt jente som heter det, så det første jeg tenkte når jeg så spørsmålet ditt var Mina Marie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alva & Nova, vesla er kommet! Skrevet 15. desember 2006 #18 Del Skrevet 15. desember 2006 Min beste venninne heter Mina Margrethe, det syns jeg er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 15. desember 2006 #19 Del Skrevet 15. desember 2006 Mina Mari er en ti poengers! NYDELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #20 Del Skrevet 16. desember 2006 Mina Charleene?? *Skulle jeg egentlig hete* Mina Nathalie? Mina Emilie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 16. desember 2006 #21 Del Skrevet 16. desember 2006 Mina Marthe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå