Gå til innhold

Ang. unnskyldninger for ikke å drikke!

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg ikke forstår? Jeg har 1000 unnskyldninger for ikke å drikke! Men ærlig talt, må vi bruke dem? Hvis jeg er en plass å blir servert noe jeg ikke vil ha, sier jeg nei takk uten å mokke! Det gjør de aller fleste.... Vi stapper ikke i oss noe vi ikke liker, SÅ hvorfor må vi juge for at folk ikke skal forstå at vi er gravide? Hvis mannen din kjører til julebordet... Det er ingen som spør om han er gravid eller? Jeg har vært edru på fest mange ganger uten å være gravid jeg. Selv om jeg ikke spytter i glasset når jeg har lyst til å bli full.

Jeg mener bare at vi faktisk ikke må være gravide for ikke å drikke.

Fortsetter under...

Ja like greit det. Jeg jugde å sa jeg gikk på antibiotika en gang. Men det var fordi jobben skulle på FYLLETUR med stor F!!! Da er det litt ukult å være eneste edru dama liksom.... spes når det var harrytur med svenskebåten å jeg var kvalm fra før hehe!

Jeg er helt enig, jeg er av den sorten som pent takker nei dersom jeg blir tilbudt alkohol og jeg egentlig ikke vil ha, så det er sikkert ingen som reagerer den dagen jeg takker nei pga graviditet.

Men skjønner jo at de som er glad i å ta seg en dram i selskap får problemer når de plutselig en dag lar være.

Joda, har vært der å jeg hehe! Man kan jo si at man kjører! Å ikke bare det, antibiotika er oppbrukt har jeg hørt? Eh.... er jo ikke uvanlig at man tar en kur innimellom da? Tanta mi på 65 dro den i bryllupet mitt liksom hu var ikke gravis he he! Er nok bare at man føler seg "skyldig"

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...