Gå til innhold

Pinlig spørsmål om sex...*kremt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 3 måneder siden ei nydelig jentebaby.

Revna litt men det var fixat med 2 sting og jeg kjenner nesten ikke noe til det lenger. Vi har hatt sex ca 5 ggr den siste måneden, men her er saken:

Mine orgasmer er laaangt fra hva de var før fødselen!! Jeg får orgasm, men det er så svakt et jeg nesten kunne vært uten...:-(

Henger dette sammen med bekkenbottenmusklene dette og? Går det seg til etterhvert, noen med samme erfaring?

Kjipt asså......

Skrevet

dytter...

Skrevet

Jeg slet med å få orgasme de første gangene vi hadde sex etter fødsel. Ble litt skuffet på en måte. Men det tok seg nokså raskt opp igjen. Skjedde vel en 2-3 ganger. Nå er det helt som før igjen- hvis ikke enda litt bedre:) Må vel bare ha tålmodighet vil jeg tro!

Skrevet

Lurer også på det samma, jeg tror , hos meg iallefall, at det henger sammen med bekkenbunns-muskulaturen. Orgasmen kjennes liksom annerledes ut fordi jeg ikke kjenner sammentrekningene så godt lengre, skjønner du hva jeg mener? ;) Regner med det kommer seg når jeg har fått trent opp muskelene.,.. må bare huske på å kniiiiipe da...

Skrevet

Jeg får ikke orgasme til vanlig heller jeg.....

Skrevet

Da er det bare å knipe og knipe og knipe:-) Ja, det henger sammen.

Skrevet

Det er vel forskjellig hvordan man opplever det. Jeg har aldri fått orgasme når han er inni meg før(bare ved ytre stimulering), men nå får jeg det så lett som ingenting! Rart med det...

Skrevet

Fikk orgasmene mine med en gang når vi startet med sex etter 15 dager

Hilsen nymfo småbarnsmor :)

Skrevet

Hvordan var det under svangerskapet da? Har du noen andre plager? Tenker på at det kan ha blitt trykk på noen nerver i bekkenbunnen, og at det ikke har kommet seg enda. Synes selv at det ble annerledes etter fødsel (forrige gang), liksom mindre følelse i underlivet. Jeg har senere fått fremfall av blære og endetarm (inn i skjeden), og er operert. så nå er det bedre.

Synes du skulle spørre en gynekolog (er vel noen her av og til på ekspertsvar), eller snakke med fastlegen. Og: det er ikke pinlig.... :-) Det er jo en viktig del av kroppen vår!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...