Gå til innhold

Flere som syns "ALLE" klær strammer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er ikke sesielt stor, men syns at alt, til og med de deilige myke trøyene mine, presser på magen.

He-he..sitter hele tiden og lufter magen over pysjbuksa og med genseren oppunder puppene...

Skal på julebord i morra, og vet ikke åssen det skal gå med kjole hele kvelden...kan vel ikke akkurat sitte med kjolen rundt hengende rundt halsen heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Henger meg på her. Måtte nettopp klippe litt i magestikken på den ene mammabuksa mi, fikk helt panikk av å ha den på. Hjemme bruker jeg bare kosebukser. Begynner å klø på magen med en gang jeg tar på en stram genser.

Skrevet

He-he...var ute å skulle kjøpe meg ny mammabukse i helga, tenkte egentlig en svart penbukse da. Kom hjem med to STORE, gode pysjamaser, he-he.. har bodd i dem siden.

Er skikkelig pes de gangene jeg er hos fysioterapeuten, da må jeg liksom ha på noe mer anstendig enn pysjen min...

Skrevet

Jeg går også med magen bar, men kan jo ikke det i full offentlighet.. kaldt er det og.. Gleder meg til å gå med de "gamle" klærene mine igjen.

Skrevet

Skal bli digg med vanlige bukser igjen ja!! Håper jeg kan få bruke de ganske kjapt etter fødselen...

Mille-k, hvordan er formen din da? Her er det bekkenløsning som gjelder, men har blitt mye bedre av fysioterapi. Ellers vil ikke snuppa snu seg da, så skal inn å snu ho manuelt på torsdag...gruer litt for det, har hørt det kan være vondt.

Ellers går det i litt julepynting dag for dag her, er ikke så mye man orker om gangen lenger... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...