♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 ...er ikke sesielt stor, men syns at alt, til og med de deilige myke trøyene mine, presser på magen. He-he..sitter hele tiden og lufter magen over pysjbuksa og med genseren oppunder puppene... Skal på julebord i morra, og vet ikke åssen det skal gå med kjole hele kvelden...kan vel ikke akkurat sitte med kjolen rundt hengende rundt halsen heller...
Vimsetrollet Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hehe! Henger meg på her. Måtte nettopp klippe litt i magestikken på den ene mammabuksa mi, fikk helt panikk av å ha den på. Hjemme bruker jeg bare kosebukser. Begynner å klø på magen med en gang jeg tar på en stram genser.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 He-he...var ute å skulle kjøpe meg ny mammabukse i helga, tenkte egentlig en svart penbukse da. Kom hjem med to STORE, gode pysjamaser, he-he.. har bodd i dem siden. Er skikkelig pes de gangene jeg er hos fysioterapeuten, da må jeg liksom ha på noe mer anstendig enn pysjen min...
Mille-k Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg går også med magen bar, men kan jo ikke det i full offentlighet.. kaldt er det og.. Gleder meg til å gå med de "gamle" klærene mine igjen.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2006 Skal bli digg med vanlige bukser igjen ja!! Håper jeg kan få bruke de ganske kjapt etter fødselen... Mille-k, hvordan er formen din da? Her er det bekkenløsning som gjelder, men har blitt mye bedre av fysioterapi. Ellers vil ikke snuppa snu seg da, så skal inn å snu ho manuelt på torsdag...gruer litt for det, har hørt det kan være vondt. Ellers går det i litt julepynting dag for dag her, er ikke så mye man orker om gangen lenger... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå