Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Nå har jeg ventet skikkelig altså, stupt ivrig ned i postkassen hver dag de siste to ukene og i dag lå endelig innkallelsen der! 8 januar klokken 10, litt senere enn jeg hadde håpet på, vil jo være i slutten av uke 19 da, men pytt sann, dagen og tidspunktet var jo perfekt, så nå gleder jeg meg vilt her! Håper på masse gode nyheter den dagen! :-)
kose endelig mamma Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 hei... så moro da. skal den 20 des jeg. både gleder og gruer meg.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Ja, jeg kjenner følelsen, er litt gledgruing. Noe spesielt du gruer deg til? Hadde håpet å få time i romjulen eller 2-3 januar, men 8 er jo ikke så langt unna det heller, bare en mnd til :-)
kose endelig mamma Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 tida går jo veldig fort nå som det er jul også... nei er egentlig bare veldig spent på om alt er som det skal. hadde sikkert ikke tenkt sånn hvis jeg ikke hadde mista før. men får håpe på det beste
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Mistet du sent da? Jeg mistet en før denne her, men det var tidlig da, men var passe redd i 1.trimester da siden jeg hadde massevis av blødnnger da, men har alt sniktittet på UL noen ganger (bare få minutter hver gang) så jeg vet at det er en inni der og at det antagelig ser bra ut med den lille. Men morkaken er feilt plassert, så jeg er redd den ikke har flyttet seg oppover i det hele tatt, krysser fingrene inderlig for at den har flyttet seg litt i hvertfall siden det vil være et bra tegn. Du skal se det går kjempebra!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Hehe så sprøtt, akkurat samme dato og tidspunkt som meg det Men jeg skal på Ullevål da...
doble Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Å så gøy! Venter spent jeg og;) Håper på å få i begynnelsen av Januar...men blir vel litt senere tenker jeg... Legen sa i uke 18 engang. Spennende! Skal du se hva det blir? Jeg skal det. Vi så det ikke sist med datteren vår (var såå sjenert;), men vi følte at det ble en jente allikevel;)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 jeg har 17 januar å så lenge til, både far å mor gleder seg til å se sin førstefødte :-) ikke vil jeg vite hva det blir heller, så får håpe ikke nyskjerrigheten tar overhånd hehe (,")",)
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Ja, vi vil vite hva det blir dersom det går an å se det ganske tydelig. Regner i grunnen med at det er gutt siden vi har to gutter fra før (da er det vist nok 75% sjangse for å få en til av samme kjønn), men har overhode ingen magefølelse, ikke litt en gang, prøver å kjenne etter, men nei. Håper de kan se det siden jeg ikke er så begeistret for kjønnsnøytrale klær og vi bor såpass langt unna klesbutikker at jeg nesten må få kjøpt inn endel på forhånd, spesielt dersom det mot formodning viser seg å være jente, vi har jo ingen jenteklær...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Hei!!! Kjenner til dette med å løpe til postkassen i håp om å finne innkallelsen til ul:) Hehe! Jeg var på min ordinære ul i går, skulle da være i slutten av uke 19, men så viste det seg at jeg faktisk er begynt på uke 21:)) Det var jo overraskende, men hyggelig så blir ventetiden pittelitt kortere. Fikk også se at vi venter en frisk, aktiv liten gutt -så gjett om storebror er stolt!!!! ..storesøster også, selv om hun nok ønsket sg mest en søster:) Gled deg masse til ul - jeg hadde helt glemt hvor fint det var, og storkoste meg!! Kunne tenkt meg å gått 1 gang i uken helst- hehe!
Gjest Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Ja ikke sant? :-) Har vært til 3 stykk, men de var jo veldig tidlige og av medisinske årsaker og varte kun få minutter, så fikk nesten ikke sett noe, så jeg gleder meg enormt til den ordinære, håper bare jeg er like heldig med jordmor denne gangen som de to forrige, begge de var kjempehyggelige og brukte god tid. Og grattis med en liten gutt :-) Jeg tviler på at terminen min blir flyttet noe særlig jeg er 100% sikker på den, at den er rett, derimot håper jeg inderlig at morkaken har flyttet seg!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Du får nok MYE bedre tid på den ordinære:))) i forrige sv.skap var jeg til 2 ekstra ul også pga. noe fremadliggende morkake, og da var det omtrent bare inn og ut igjen..litt kjipt, for en har jo gleda seg. Men på den ordinære ul får vel de fleste minimum en 1/2 time til disposisjon.. vi brukte 40 min i går. Prata masse og koste oss. Lillegutten var skikkelig "show off":) dansa rundt der inne, veifta med armer og bein, hadde tommelen opp og så vinka han til oss:) Så fikk vi 5 kjempefine bilder med oss hjem, som jeg nå sitter og sammenligner med de ul-bildene jeg har av de 2 andre barna mine for å finne ut hvem han ligner på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå