Gå til innhold

hva ER en blødning??uff.....

Anbefalte innlegg

prøver å roe meg litt ned her nå....

for to dager siden og i går kom det pittelitt brun utflod, har hatt mye blank utflod i det siste...

trøstet meg med at det ikke var friskt blod, men så i sted når jeg var på do var det kommet på inlegget og det kom sånn utvannet blod på papiret.... er det blødning, eller hva? tenker å ringe legen i morgen.... sambo er ikke hjemme, føler meg så ensom, ikke noen som vet jeg er gravid utenom han.... litt trist og ensom nå..

unskyld for å være grinete....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7380851-hva-er-en-bl%C3%B8dninguff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjoenner godt at dette er skummelt--stakkars deg! Har hoert at det at man bloer litt ikke trenger aa bety at det er noe farlig--jeg har en venninne som bloedde litt i flere uker i begynnelsen av svangerskapet, og hun har en herlig liten gutt naa. Har du mensenkramper sammen med bloedningene?

Hoeres lurt ut aa ringe til legen, ja. Vet ikke hvor langt du er paa vei, men hvis du er helt i starten kan du be om at de tar HCG proever. Slike proever kan gi en god indikator paa om alt er normalt eller ikke, selv foer man kan se spiren paa ultralyd.

Proev aa ta det helt med ro i kveld--legg deg ned paa sofaen med bena opp f.eks. Jeg har hatt en SA, og kan si deg at i mitt tilfelle begynte jeg aa bloe masse med en gang. Hvis det bare er litt, er det store sjanser for at det gaar bra. Det er uansett ikke noe man kan gjoere, men aa slappe av kan gjoere deg roligere og da blir det kanskje mindre stress for spiren ogsaa. Huff--tenker paa deg, men proev aa hold haapet oppe. Det er mange, mange paa dette forumet som ogsaa har bloedd og hvor det har gaatt helt fint.

ååh....

Har det AKKURAT som deg idag......

Men jeg har vært hos legen da....

Er så skummelt dette her!!!!

Er i samme situasjon som deg, kan ikke snakke om dette med noen andre, ingen andre som vet (ca. like langt som deg TRODDE jeg helt fram til idag) så er så vanskelig....

Kjenner smerter i hele magen.....

Skal tenke MASSE på deg, LYKKE TIL!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...