Gå til innhold

Nøstebarn (nostebarn.no)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt å bestille noe her fra? Er ganske dyrt,men moren min brukte en sånn pyjamas til lillesøsteren min som hun har skrytt veldig av.. Så har de ett sånt tynt pledd man kan strikke selv..Det er kjempemykt og godt å ligge i.

Tenkte bare tipse dere om denne siden, er jo fint å ønske seg i gave :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestille ullfleece pleddet til baby, og det var bare kjempedeilig!!!:)

Var ikke så ille pris på det, 325 tror jeg. Bestillte sammen med en vennine, så portoen ble delt på 2 så det ikke ble så dyrt.

Skrevet

Min datter på 2 år bruker undertøy i silke og ull, utedress i ull, votter, skjerf, lue og sklisokker i ull. Hun har også skinntøffel. Har kjøpt mye nytt til den lille som snart skal komme. Har også strikket helseteppe i ull og silke med garn fra nøstebarn. Må bare si at jeg er veldig fornøyd med alt sammen. Det er litt dyrt men man trenger ikke så mye. Ikke skal det vaskes ofte heller.

Skrevet

Har den butikken rett over gaten omtrent. Anbefales veldig ,o))))

Skrevet

Jeg har kjempelyst på lammeskinn fra Nøstebarn. Har liksom fått for meg at det er bedre enn de fleste andre skinnene på markedet... Jada jeg vet det er dyrt, men det er ikke derfor jeg tror det er bedre... vi får se - hvis jeg får gavepenger av svigermor og mamma til babyting så blir det nok et skinn på oss ja :)

Skrevet

Jeg og syns de har sååå mye fint på den butikken! Har kjøpt en pysjamas/ dress i ull + lue. Den kommende bestemoren strikker et sånt tynt deilig ullpledd! Så prøver jeg meg på å strikke voksejakken deres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...