2 barnsmammaen Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Tulla virker som hun har mageproblemer..Har prøvd med idofom et par ganger,og "løsnet"litt i magen da..Jeg begynner å miste melken min,og har ganske tette melkeganger tror jeg..tulla blir helt hysterisk når hun spiser av meg..Så nå blir det en del tillegg utenom.Hun har ikke slitt med magen før,og har alltid hatt minst2 bæsjebleier hver dag,nå går det minst 1 døgn mellom hver gang..Bør jeg slutte med amming og bare gi mme?Er nesten helt tomt...hun er forresten 4 mnd..Skal jeg begynne å gi henne malt eller sviskesaft i flasken med mme eller?Trenger sårt råd...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 ja du må gi henne malt sammen med mme. jeg slutta og å amme da min var 4 mnd . da var det tomt og han nekta å prøve lenger.
2 barnsmammaen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 hvor får jeg kjøpt malt??
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 men det er helt normalt at det kan gå litt tid mellom avføringene.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 det har alle dagligvare butikkene står som regel sammen med vitaminer og slikt.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Du får kjøpt malt i butikken. Pleier å stå sammen med barnematen eller kosttillskudd. Det er vanlig med sjeldnere avføring når man går over til mme. Ikke bruk malt hvis hun ikke plages.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 du kan gi litt svikersaft hvis hun/han har vondt i magen
2 barnsmammaen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2006 takk for svar! Jo hun har ganske vondt i magen stakkars,hun har ikke vært den glade jente hun vanligvis er i det siste..Men blir veldig glad når hun får løsnet litt opp i systemet!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor i all verden skulle du slutte å amme? Morsmelk er jo det beste du kan gi ditt barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå