Gå til innhold

Baby som får mm,og tillegg med mme innimellom,er de mer utsatt for forstoppelse?plis trenger noen svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla virker som hun har mageproblemer..Har prøvd med idofom et par ganger,og "løsnet"litt i magen da..Jeg begynner å miste melken min,og har ganske tette melkeganger tror jeg..tulla blir helt hysterisk når hun spiser av meg..Så nå blir det en del tillegg utenom.Hun har ikke slitt med magen før,og har alltid hatt minst2 bæsjebleier hver dag,nå går det minst 1 døgn mellom hver gang..Bør jeg slutte med amming og bare gi mme?Er nesten helt tomt...hun er forresten 4 mnd..Skal jeg begynne å gi henne malt eller sviskesaft i flasken med mme eller?Trenger sårt råd...

Skrevet

ja du må gi henne malt sammen med mme. jeg slutta og å amme da min var 4 mnd . da var det tomt og han nekta å prøve lenger.

Skrevet

hvor får jeg kjøpt malt??:)

Skrevet

men det er helt normalt at det kan gå litt tid mellom avføringene.

Skrevet

det har alle dagligvare butikkene :) står som regel sammen med vitaminer og slikt.

Skrevet

Du får kjøpt malt i butikken. Pleier å stå sammen med barnematen eller kosttillskudd.

Det er vanlig med sjeldnere avføring når man går over til mme. Ikke bruk malt hvis hun ikke plages.

Skrevet

du kan gi litt svikersaft hvis hun/han har vondt i magen :)

Skrevet

takk for svar!

Jo hun har ganske vondt i magen stakkars,hun har ikke vært den glade jente hun vanligvis er i det siste..Men blir veldig glad når hun får løsnet litt opp i systemet!:)

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du slutte å amme?

Morsmelk er jo det beste du kan gi ditt barn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...