Gå til innhold

Hva skal dere gi mennene deres i julegave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ikke hva jeg skal kjøpe.

tror han er litt lei av klær...hehe.

trenger ideer her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Dollypopp,

Hadde ogsa problemer, men endte opp med a kjope; kashmir skjerf, pilot koffert som han kan bruke i retten og et stativ for a henge opp dresser, slips etc pa kontoret.

Skrevet

Hehe min fhar fått en svær julekalender med masse spennende, gave nr 24 er en tivoli radio.. :) Han kommer til å dette i bakken.. :) hehe

Skrevet

min fikk tivoli cd spiller til 1 års bryllupsdag.hadde radioen.

det er noe med menn og tivoli....han blir nok kjempe glad:-)

Skrevet

Hehe, jeg vet heller ikke hva jeg skal kjøpe enda... Min kjære har blitt inspirert av Byggmakker reklamen, og vil gjerne ha noe verktøy...

Gud, mye rart for seg altså :-)

Skrevet

Kapp-og gjærsag. Skrutrekker. Borrer og maskin. Skikkelige manneting! Og nye underbukser!!!! :)

Skrevet

hmm...boxere får han i kalenderen og vi har serøst ikke

plass til mere verktøy...hehe.

Skrevet

Na synes jeg litt synd pa min mann. Far nok kjope en maskulin gave til ham ogsa. Vet lite om verktoy, men utfra mitt inntrykk sa synes de, mennene, det er spennende hvis det lager brak. Noen som har gode forslag?

Skrevet

Vi kjøper London tur til hverandre, men han syntes det var kjedelig at vi ikke skulle kjøpe noen ting til hvareandre å gi på julaften, så vi har et budsjett på 200,- Kjøper vel noen fiskefluer eller noe sånt til han.

Skrevet

Kjøp stilig undertøy til deg selv som HAN får i presang med et gavekort på deilig middag, god drikke og massasje. Må jo bli bra!! :)

Skrevet

favoritten her en en sånn kjempe liten skru drill sak (aner ikke hva det er...) fra bosch.

med en sånn fin eske på...hehe.

skal visst ikke være stort og flott lenger nå....

Skrevet

Planen var å gi hverandre en reise som vi skulle dratt på ca i mars, men nå som jeg har Bitteliten i magen, så begynner han å feige ut, hehe. Hadde det vært at jeg ikke hadde noen lyst, men han? mannfolk, altså! Mulig jeg kjøpen ern frakk til han (ønsker seg det) i stedet hvis det ikke blri reise. Men da sliten jeg med å finne noe JEG øsnker meg, hehe.

I tillegg har han bursdag i dag, og får langrennski av meg.

Skrevet

gps har han....

dessuten hadde jeg ikke tenkte til å bruke så mye.

har tatt litt av de siste årene...hehe.

han blir sikkert kjempe glad:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...