Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Mini har med regelmessig mellomrom vært mer urolig enn vanlig på natt. Pleier å sove uten et knyst fra 19 til 05-06-tiden. Nå våkner han flere ganger for å få smokken og ligger å pludrer litt innimellom. Sist gang dette skjedde skjøt den motoriske utviklingen fart. Merker at han er mer på "høgget" nå om dagen også. Er det en sammenheng? Noen andre som også har det slik?
shanty73 Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 hvor gammel er han? Min har egentlig aldri sovet i mer enn fire timer... phu...
animal Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg tror at dette henger veldig sammen, det har det hvertfall gjort her hos oss.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Takk for svar. Han er 9 mnd og har sovet 10-11 timer i ett siden 6 mnd alder-.
MintCondition Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Urolig søvn har visst ofte sammenheng med utviklingstgrinn ja, når de driver og strever med nye ting sover de mindre og mer urolig. Sånn var det her i gården også
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Åh- der tror jeg faktisk du ga meg svaret på hvorfor lillemor er så mye våken om nettene fortida! Hun har utviklet seg VELDIG de siste ukene, og det har vært samtidig med den dårlige søvnen. Når du sier det, har jeg faktsik hørt om dette før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå