Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 hvordan sjekker jormor åpningen? stikker fingrene inn? eller har hun noe måleapperat hun stikker oppi der`?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 så langt opp`? så teller hun cm med fingrene da?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg vet ikke, men var på vaginal ultralyd i går (trodde vannet var gått, men det var ikke det, bare jeg som hadde lettere panikk) og da kunne de se at åpningen var lukket.
Mille-k Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 De måler med fingrene sine ja, temmelig langt oppi.. Jeg syntest det var ganske vondt husker jeg...
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Har hørt det jeg også...type plass til 2 fingre = så og så mange cm , hele handa = ca 10 cm osv. Jeg hadde i grunnen tenkt å be om å slippe mer enn absolutt nødvendig av det der jeg....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 herregud stikker de inn hele hånda??? auU!
Mille-k Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Dert er ikke akkurat herlig, men smerte oppleves jo individuelt...
selfangerkjerringa Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Ikke bekymre dere! Tro meg - når du lurer på om fødselen er igang eller ikke så driter du ganske grundig i om jm putter noen fingre oppi der for å sjekke åpningen...
愛 siusiu 龍 Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 stikker hu virkelig heeeeele handa inn???? er vel ikke mulig....... det gjorde de ikke med min første.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 Dytter da ikke hele hånden inn da.... Er jo fingrene.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå