Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg bor i fjerde etasje uten heis, og er blitt anbefalt soft bag fordi de er lettere. Noen som har erfaring med disse? De ser liksom så "skjøre" ut... Er hard bag (hvis de heter det verdt den ekstra vekten?
<3 + <3 + <3 Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Vi sverger iallefall til hardbag.....mye lunere og stødigere, samt penere! I tillegg brukte vi hardbagen som seng den første tiden, satte den oppi vugga og senga..samt brukte den når vi lå borte.. Men dette er smak og behag, andre sverger igjen til soft:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Vi har brukt begge deler vi:-) Hatt en som vi har brukt til daglig, men softbag når vi har visst at det kan bli litt bæring. Frøkna har sovet like godt i begge da vi brukte lammeskinnet i begge to.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Hard bag er ikke mange grammene tyngere enn softbag. Men personlig synes jeg hardbag er penere og lunere. Høyere kanter rundt, blir mye penere å dandere dyne og vognteppe. Tror de fleste forhandlere anbefaler softbag, uvisst hvorfor, koster stort sett det samme.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ville ikke hatt softbag. Har selv god erfaring med hardbag og de du får kjøpt i dag er ikke så tunge som de var før ..
hagbart Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Hadde softbag selv og var fornøyd med det. Er vel ikke så god plass til en stor vinterpose i en softbag....men jammen er mange av hardbagene små også, så da får man vel ikke plass til en stor vinterpose her heller ???
2 herlige gutter ;-) Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 til info: vi hadde teutonia softbag, og i fjor vinter, da var gutten vår 7-12 mndr, og vi han sov i voksipose i softbagen. gikk helt fint! og det skal i tillegg sies at han aldri har vært noen bitteliten gutt! :-) skjønner ikke de som sier at softbager er små... jeg hadde uten tvil gått for softbag om jeg var deg. det skal vi bruke neste gang også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå