Gå til innhold

Jeg sliter psykisk..etter en ulykke med babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til anonym over her. At det går ann å svare så slemt, til en som skriver inn her fordi hun sliter psykisk, synes jeg er helt utrolig. Det er faktisk ekte problemer, og ekte følelser som blir beskrevet her inne. Du burde skamme deg rett og slett. Jeg er glad jeg ikke har venner som deg. Og aldri, aldri søk på jobber der du jobber med mennesker, du virker totalt blotter for både medfølelse og kunnskap.

Til HI. Jeg er sykepleier. Har jobbet på legevakten og har sett flere ulykker som du beskriver. Følelsene du har er meget forståelige, og jeg er glad du har søkt hjelp.

Det er grusomt å oppleve noe sånt. Det minner oss på hvor fort ulykker kan skje, og det er skremmende. Heldigvis gikk det bra for dere:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Så flott skrevet april 06 :o)))

Skrevet

Vil vel ikke si at jeg svarte for å være slem, men klart ting kan tolkes galt via bare å lese ordene ( kan jeg jo se i ettertid). Det har seg faktisk slik at jeg jobber med barn og har vel sett litt for ofte ulykker som både kunne ha vært og skulle ha vært unngått. Mente bare å gi råd om at det går an å forebygge mange ulykker i hjemmet, helt til jeg fikk en haug med drittkommentarer tilbake. Ble en smule provosert av det. Syntes det er forferdelig trist når det skjer ting med disse små nurkene som er så kostbare. Så tror ikke du skal dømme meg. Har både medfølelse og kunnskap og er faktisk en ganske hyggelig person i det virkelige liv.:)

Skrevet

Det var jeg som holdt ham i armene når jeg gled i trappa. Prøvde å skjerme han, men desverre dunket han pannen i trappetrinnet. Jeg var gul og blå og har i ettertid pådratt meg en real smell i ryggen. Men ulykker skjer, heldigvis gikk det bra med oss begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...