Mille-k Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Etter kontroll hos legen idag tok jeg meg en tur på kjøpesenteret. Og så sliten jeg ble!! Etter 1 1/2 time var jeg på vei hjem igjen, helt utslått. Fikk kjøpt to gaver...
smiletryne Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Jeg gikk og kjøpte alle julegavene forrige måned heldigvis. nå må jeg bare hjelpe samboer med hva han skal kjøpe.
Maisie Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Har såvidt begynt, men får ikke fortsatt før jeg får lønning i neste uke, er helt blakk. Så da blir det storshopping. Har satt opp liste, så jeg vet hva jeg skal kjøpe til hvem, så det blir lettere.
Beatej80 Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Ble ferdig med julehandelen stort sett i oktober. Deilig å være ferdig :-) Var likegreit å starte tidlig i år, siden jeg går sykemeldt og ikke visste hvordan formen ville bli nå i desember. Glad for det nå, for nå hadde det vært slitsomt å handle pakker kjenner jeg.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Planen var å kjøpe gavene etter at babyen var født, men da trodde jeg jo også at hun skulle komme til termin. Nå er jeg 6 dager på overtid og det kan fort bli litt vanskelig med julegaveshoppingen. Har kjøpt litt, da..
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 huff nei har masse gaver igjen..er kjempestressa! :-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Ferdig med alt av gaver, og tar siste bakedag i morra, bare pepperkaker og kakemenn igjen nå, så er alle slaga i boks! DEILIG!!!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Jeg har ikke orket å starte skikkelig enda en gang jeg (( Tror ikke det blir verdens mest kreative gaver å få av meg i år. Blir så sliten av butikkene og har ikke tid til å lage ting selv som jeg ofte gjør.
cec26 Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 uff, nei, får ikke halvskatt før 20 desember... så jeg har fått handlet ca halvparten av gavene... og resten må jeg vente med til jeg får lønn igjen...
rødhette* Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Ja Skal hente den siste etterpå, hvis jeg rekker det, eller i morgen (hos monogramservice)
SuSiii Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 alle julegavene er i boks,har laget pakkekalender til 2 av brødrene mine,å pakket inn pakker til en pakkelek vi skal ha på julaften,så jeg er så fornøyd så fornøyd,trenger ikke å stresse,men bare nyte førjulstiden,å håpe på at gullet snart vil sprette ut:o) for nå er alt klart:o)
3guttsmamma;) Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 fikk kjøpt de 2 siste idag...deilig å være ferdig.. Så no venter vi bare på vår julepresang..håper han kommer ut snart!! Både vi og storebror gleder oss...
Bergensbaby nr2 Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 JA!!!! Endelig er det ute av verden. Ble ferdig med selve gavekjøpene forrige uke og fikk sendt alle som skal ut av byen i dag sammen med alle julekortene. Snakk om byrde som lettet Pinnekjøttet og nyttårskalkunen samt julegodteriene og alt annet tilbehør er også kommet i hus, det eneste som gjenstår nå er selve mathandelen rett før jul + at jeg og gutten vår skal ha en kosedag i byen en dag for å se på pepperkakelandsbyen på Galleriet og kjøpe julegave til pappaen i huset. Juletreet og juleneket er planlagt i boks neste helg når det er et førjulsarrangement på Langegården. Så er resten av julen opp til lillesøster i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå