Gå til innhold

Teit Jordmor!!!!

Anbefalte innlegg

Har alltid uflax når det gjelder leger og når jeg har fått jordmor er hun teit også... uffda

Alså var hos henne for første gang i dag, og hun spurte meg hva slags undersøkelser legen hadde gjort.Og jeg sa jo at de hadde tatt blodprøver og urinprøver det vanlige når man først er gravid. Også spurte hun meg om jeg hadde tatt en sånn underliv undersøkelse og jeg sa nei pga legen sa at de tar det kun hvis det er tegn til at noe er gale pga hun sa at det kunne føre til sa. Va det hun sa til meg ivertfall , og da sier jordmoren at hun var uenig me legen greit nok.oxo ville hun ta klemydia test på meg og at jeg kunne velge selv og da sa jeg at jeg ville vente til neste gang for hater sånne undersøkelser. og hun bare nei vi tar det nå FERDI. etter vi va ferdi me det brukte hu sånn dobbler og hu fant ikke hjertelyd men er jo bare snart 12 uker på vei og da sa hun plutselig at jeg var ikke så langt på vei.Og går jo etter det jeg og legen har regna ut,oxo begynner hun og spørre når jeg skulle te lengen igjenn og jeg sa 6 uker og hun bare måpet. Og da klikket jeg litt se., sa herregud jeg har ingen unger og jeg vet ikke åssen det fungerer eller når jeg skal te jordmor og når jeg skulle til legen.og jeg hadde heller ikke urinprøve me meg te jordmor for d visste jeg ikke at jeg skulle ha og da ble hun sur for det også.Og jeg har fødselsangst og tatoering på korsryggen så jeg spurte om jeg fikk epidoral da ? og hu sa åja du har gjort det også du. da ble jeg sinnt oxo spurte jeg om de hadde noe annet som fikk vekk smertene hun ramsa opp og så sier hun men det er ikke stor sjangse for at det virker... uff da ble jeg sinna hun va en skikkelig bitch asso gammel gamaldags dame,

Har sikkert skreve veldig utydelig no men va så masse på en gang hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7380282-teit-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke lett å vite dette når man er førstegangs nei, det er klart.

Er selv helt grønn jeg..

Men jeg synes ikke den jordmora di var noe særlig hyggelig..

Huff, jeg hadde grøsset om jeg hadde fått en slik.

Vet ikke hva jeg skal skrive, jeg er gravid for første gang selv

og kan ikke så mye om dette. Håper noen andre kan gi deg et litt

bedre svar, jeg ville bare gi deg en god klem, for etter det besøket

hos jordmor ond, så tror jeg du trenger det.

KLEMME PÅ ANONYM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7380282-teit-jordmor/#findComment-7380326
Del på andre sider

vet du, ting hadde vært så mye bedre om vi bare fikk all informasjon med en gang!!

Føler at hver gang jeg er hos en lege eller lignende, så må jeg forlange å vite hva det egentlig er de snakker om..

ikke bry deg om jordmor, hadde sikkert en dårlig dag.

Jeg kommer til å si det med en gang første gang hos jordmor jeg; "jeg kan ingen ting, dette er første gang jeg er gravid, du må fortelle meg hva i huleste det er jeg skal gjøre!!"

Det gjorde jeg da jeg var hos gynekologen første gang, funka flott det! plutselig var de veldig koselige og omsorgsfulle!

Og nei, min lege tok heller ikke underlivsundersøkelse, de fleste moderne leger tar visst ikke det lenger, ettersom det kan virke stressende for embryo.

så ikke hør på hun dama der. sikkert overgangsalder eller mensen eller noe;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7380282-teit-jordmor/#findComment-7380378
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...