Gå til innhold

Sikkert ett teit spm.. men må bare=):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer endel på dette me "store" babyer.. Blir de påvirket av det vi spiser under sv.skapet?? Eller er det gener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist svangerskap spiste jeg veldig mye godteri, men jenta var så vidt over 3000 gr.

Skrevet

Mener å ha lest at EN av årsakene til at vi får større barn nå enn før, er at vi spiser fetere mat. Det har vært gjort undersøkelser ang dette. Men klart genene spiller inn også.

Skrevet

E litt gla i d som e godt for tia sjø.. men d e vel gener.. meste parten.. jaja.. bli spennende å sjå. jaja.. da går æ å steike vaffel.. hehe

Skrevet

Spurte legen min i dag om akkuratt det...har nemlig vært skrekkelig sugen på søtsaker noen uker nå. Hun sa det også var et spørsmål om overvekt og mente jeg nok kunne ta det med ro siden jeg ikke har lag på meg så mye (12 kg, uke 31)

Skrevet

Min mann kommer fra en slekt med STORE babyer. Det er genetisk! De er tre brødre, og alle vi svigerinnene har fått babyer på ca 4,5 kilo (det dreier seg nå til sammen om 6 barn + den jeg har i magen akkurat nå). Ingen av oss damene er spesielt store, og ingen av oss har lagt på oss noe spesielt under svangerskapene.

Skrevet

Flott=) da stole æ på dokker.. har lagt på mæ 5 kg.. e i uke 31..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...