Gå til innhold

SF-mål på 35 i uke 31..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette høres utrolig mye ut.. Men får ikke noen ny UL.. Skulle gjerne visst hvor stor denn babyen her blir.. Er livredd for at h*n skal være kjempe stor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av da... Var 30,5 i uke 28+3 æ.. trur itj du treng å bekymre dæ.. fikk itj ny ul da eller da!!

Skrevet

sorry.. lest 11 cm i uke 35 æ.. hehe.. sorry.. d va litt stort ja, men æ e vel nå sånn æ å.. Har hørt at mang førstegangsfødende kan bær livmora høyer.. men d e kunn nå æ har hørt... livredd sjøl æ. trur d kjæm en 6 kg gåan ut.. hehe... itj nå vits i å handle nå i 50 strl her værtfall=)

Skrevet

Du hadde sikkert fått ny UL om det var så høyt at det var noe å bekymre seg for :) Dessuten skal du jo til ny kontroll om ikke så lenge, og da kan ser dere jo hvordan magen har vokst.

Skrevet

31 cm ikke 11.. no må æ ro ned skrivinga trur æ.. blir jo bare feil.. hehe.. stressa person sjø=)

Skrevet

Skal ikke inn på kontroll igjen før uke 36.. Og legen målte ikke blodprosenten min for det trengtes visst ikke å gjøres så ofte fikk jeg beskjed om.. Enda jeg har hatt litt lav blodprosent frem til nå..

HovedInnlegger..

Skrevet

Jeg har heller ikke testet hb hver gang, men så har jeg normal blodprosent.. Si at du vil at den skal testes, er jo bare ett stikk i fingeren.

SF målet ditt er jo endel høyere enn gjennomsnittet, men behøver ikke bety stoooor baby. Du kan ha mye fostervann f.eks. Men visst målet er like høyt over snittet neste uke, så be på dine knær om ekstra ul, hvis det gjør deg tryggere :-) Lykke til!

Skrevet

Fikk beskjed av legen i dag da jeg spurte om en ny ul at det var absolutt ikke nødvendig... Hun er nyutdannet og skjønner tydeligvis ikke at det er skummelt å være 1.gangs.. Så lenge alt var bra på den første ul trengte man ikke en til.

HI

Skrevet

Hvor lav blodprosent da da? Det vanlige er å ikke måle hver gang lenger hvis alt er normalt, men siden kontrollen etter UL har jeg måttet gjøre det hver gang pga lav hg (bare litt over 10) + at jeg hadde lavt jernlager da jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...