prøver på nr2:) Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Nu e æ i full gang med akupunktur. Hadde EL på søndag eller mandag trur æ. Testa positiv på EL test søndagskveld. Skjønne at det e veldig tidlig enda og at det e et evig mas fra denna frontn men har inntrykk av at du e skikkeli flink tel det her. Så æ lurte på om du kunne se nakka befrukta egg på mæ? Også leste æ her inne at sønn din hadde vært syk, håpe at alt står bra tel me dæ og dine nu da. Æ:150383 Han:100782
cec26 Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Hei hei:) du er befrukta nå føler jeg.... så jeg krysser fingerne får at det fester seg.. Ja, han har vært veldig syk... men nå er han på bedringens vei:) Lykke til da:) dette blir spennenede....
prøver på nr2:) Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 Tuusen takk.. Æ e ikkje heilt sikker. Trur ikkje æ har heilt den gode følelsen lenger. Spørs om det klarte å feste sæ. Men du ska ha hjertelig takk førr hjelpa. Du ska få vite korsn det går.
prøver på nr2:) Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2006 Hei igjen Cec Nu e det fem lange daga igjen til IKM. Har vært lang ventetid som vanlig etter EL. Du sa at det så ut tel at æ va blitt befrukta og æ trur det stemme bra som du har sagt tidliar at probleme mitt e å få det tel å feste sæ.. Men trur du at du klare å se om det har det denna gangen? E veldi usikker for æ kjenne litt verk i eggstokka men samtidi litt stramming i magen. E det de vanlige kjedelige tegnan på at TR kommer eller tør æ håpe litt tel? Huff, hadde ikkje ant at prøvinga sku bli så nervepirranes og langvarig som det her. Har du nån gode råd tel mæ? Det me å prøve å ikkje tenke på det, går veldig dårlig i mitt tilfelle. Stor klæm
cec26 Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 Hei:) jeg har faktisk stor tro på at egget driver å fester seg akkurat i disse dager.. Har du vondt i venstre side? jeg får vondt der når jeg leser deg... Jeg håper at alt går bra for deg denne gangen... du blir jo berfukta...
prøver på nr2:) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2006 Åj... bli heilt skremt av det her. Æ har endel ondt i venstre side. Det e den sia æ har blitt operert for cyste tre ganga så æ har vært livredd for at det e det som plage mæ igjen. Men æ har ikkje ville sagt det tel nån enda for æ har mest skjøve det fra mæ. Det e i perioda hvor æ e hormonell at det verke. Som ved EL og før IKM. Men i går kveld sa æ tel mora mi at æ plagdes med det igjen så æ måtte vise ho ka du hadde skrevet tel mæ. Wow, du e virkeli god!! Tusen hjertelig takk!
cec26 Skrevet 14. desember 2006 #7 Skrevet 14. desember 2006 jo takk... hehe... sitter her ganske høygravid og fikk vondt i venstre side med engang... Jeg funker sånn... høres litt rart ut men hvis du har vondt i hodet når jeg leser deg, ja, så får jeg ofte vondt i hodet jeg også.. så derfor blir det ikke så ofte jeg sitter her og spår... blir jo veldig sliten... Men håper du gir lyd fra deg etterhvert da, må høre åssen det går med deg...
prøver på nr2:) Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2006 Ja det skjønne æ godt. Også e vi nok veldi å mase her inne. Pass bare på så dokker ikkje slit dokker ut. Åh, æ håpe bare at kroppen får god nok tid i og med at æ har IKM på mandag. Superbekymra her, men blei kjempegla da æ leste svare ditt. Æ tar nu 2 wild yam tablett på morgen og 2 på kvelden. + homeopatmedisin morgen og kveld og multivitamin og folat tel frokost. Så nu syns æ egge ska slutte å være kresen og livmora mi litt meir imøtekommanes og gjestfri så bli æ å få verdens beste jul i år. Du ska få full rapport. Ingen tvil om det. Æ e veldi takknemli!!
prøver på nr2:) Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2006 Å NEI! Nu ser æ jo ka æ egentli hadde skrevet på den første meldinga. Æ skreiv at æ hadde EL på søndag eller mandag. Men det va søndag eller mandag den 3 eller 4 desember. Derfor stussa æ på at du tenkte at egget festa sæ. Fikk småblødninga i dag sammen med et krakilsk hormonsprengt humør. Så det blei ikkje heilt den julegaven æ hadde ønska mæ men vi satse høgt på neste måned da God helg og god jul Cec26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå