Gå til innhold

kjønnsorganet på ul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange snakker om at de kan se disse litt store prikkene som viser forskjell på gutt og jente.... i underlivet, noen som vet hvor mange jenter har og gutter???? litt komplisert skrevet dette her men håper dere forstår....det der m livmor, urinrør osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Jeg tror det er sånn at ser de en utovertiss, så er det ganske sikkert gutt. Ser de ingenting, så kan det være jente, men ikke sikkert pga av snoppen kan være litt gjemt.. Det med prikker har jeg ikke hørt om før.

Skrevet

Har hørt om disse prikkene, tror det var noe med 2 prikker og en litt avlang prikk i midten så var det gutt og bare to prikker så var det jente.

Skrevet

var tre streker /prikker hos oss når vi var på ultralyd idag, de mente det var jente men hadde litt problemer med å se

Skrevet

To streker betyr jente:)

Skrevet

jeg har vært på ul 2 ganger, og denne gangen viste han som tok ul 3 store prikker... og nå har jeg vært hos 2 forskjellige, og begge har sakt jente....

Skrevet

2 streker er gutt, 3 er jente. Bare ta en titt på deg selv, så ser du at du har 3 streker der nede;)

Skrevet

he he bra svart, men vet du det at det er sikkert....?

Skrevet

Hvis man er heldig på gutten så ser man snoppen og selve pungen ganske tydelig, da er det ikke noe tvil. Hvis snoppen gjemmer seg og pungen ikke er kommet helt frem, så ser de vel etter antall streker. Der er jeg ikke helt sikker på hva som er hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...