Gå til innhold

Rugedag 13 og HCG`n er på 178

Anbefalte innlegg

Så da er jeg vel gravid da?

Men jeg er helt ekkelt tom liksom......kan ikke tro det?

Og så syns jeg av en eller anne grunn at HCG`n er lav?

Er den det?

Skal ta ny blodprøve på mandag.

Hvordan skal HCG`n oppføre seg heretter da? Fordoble seg for hver dag som går eller hvordan fungerer den?

Har aldri tatt en HCG før, så jeg vet ikke hav som er normalt og ikke..

Men rugedag 13 og verdien er på 178 altså.

Klinikken var godt fornøyd med resultatet og gratulerte meg som godt gravid, ja..

Uff, kjenner jeg er litt i sjokk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7379657-rugedag-13-og-hcgn-er-p%C3%A5-178/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER ivf !!!

Du er jo helt klart gravid når klinikken til og med sier det !! Kan ikke bli sikkrere enn det !

Men jeg forstår deg, det er ikke lett å ta inn over seg dette ! Det er så stor og samtidig så tidlig.

Jeg har aldri tatt Hcg så jeg aner ikke om dette er mye. Men jeg har notert meg litt tall fra andre her inne (tidliger) og ta det for det er, kun fra noen få svar jeg har funnet her IKKE statistisk rett og de på klinikken vet aller best !! Men der fant jeg ut at de som var gravid med en målte fra 27-120 på rugedag en og.......de som ventet på to....lå på 130-250.... Håper ikke jeg på noen måter setter feil ideer hos deg, men dette viser jo at du har veldig høy Hcg som er KJEMPEBRA !!

Mange klemmer

Annonse

Tusen takk for det, jenter:)

Jo, jeg er jo det da, men jeg klarer ikke å slippe meg løs enda.

Sitter her og venter på at mannen skal komme hjem fra jobb, så får vi se om vi klarer å slippe gleden løs sammen da.

Tror jeg ringer han og ber han ta med seg en pizza hjem......kan ikke lage mat jeg nå - hadde jo svidd ned hele kjøkkenet....he he:)

Men er det noen som vet hva en kan forvente mtp hcg-stigning?

Skjønte ikke så mye av det doubling times inne på beta, jeg.

Er det så enkelt at det dobler seg mer eller mindre?

Tusen takk for gratulasjoner!!!

Sjokk-klem fra meg...

GRATULERA!!!!!!!!!!!!!!!

Det var jo litt av ein fin førjulsgave:) Kunne ikkje blitt bedre enn det!!!

Hcg`en din høres kjempebre ut den! Meiner den dobler seg ca. annakvar dag.

Du og mannen din må kosa dåkke med den gledelige nyheten, og ja, sikkert lurt å ta ein bestillingspizza i kveld:)

Kanskje vi møtes på trilletur i 2007?!!

Klem fra

Hei og tusen takk for det:-)))

Ja, jula kom litt tidlig i år *knis*, for oss begge:)

Nå bare krysser jeg fingrene og håper på det beste, fpr alle her inne.

Du er vel i uke 11-12 du nå? For en vidunderlig julegave familien deres får i år:) Om dette går bra, så kommer vi til å vente til utpå nyåret. Vil være mere sikker...

Husker du hva din hcg var på hvilken dag?

Ja, vi tar en trilletur nede på Allmerket sensommeren til neste år:-)))

God klem:)

HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!! Det er jo helt FANTASTISK ivf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig er spiren i boks, jippi!!!!!!!!! Jeg er bare kjempeglad på dine vegner!!!!!!! Tenk, vi var rugere i desember 2005 i lag, og nå blir vi jammen mødre i 2007 begge to :)))

Hcg`n din er veldig fin, blir spennende og se hvordan den øker, med tanke på om der er en eller to der inne :) Den skal doble seg hver 2. dag.

Jeg husker så godt den følelsen du nå sitter med. Utrolig god følelse, og samtidig så uvirkelig! Gled deg til magen kommer, og du får kjenne spark og bevegelse der inne, du har jammen noe å se fram til. Du må holde oss oppdatert framover.

Veldig, veldig glad og god klem fra

Annonse

Juhuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Endelig!!!!!!! Så deilig følelse ivf :o)

Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!

Skjønner at du er litt i sjokk når du endelig står med den positive testen i hånda, sånn hadde jeg det i sommer. Den overstadige lykkefølelsen kom ikke, var bare redsel og nervøsitet hos meg....... Men prøv å glede deg over dette og slapp godt av - du er gravid vennen min!!!!!!!!

Nå er det vel bare meg igjen i "firerbanden"....(du, jeg, Smilet og Linemor).... Men jeg skal komme rett etter....begynner å spraye om 2 uker :o)

Pass godt på deg selv og spiren (e????) satte du inn 2???

Stoooooor klem fra

Hei Linevennen:-)))

Så herlig å høre fra deg!!!!!!!!!!!!!!

Og tusen takk for gratulasjoner:)

Ja, tenk....desember ifjor - det var da det hele startet.

Blir et ganske langt svangerskap med andre ord:)

Er i sjokk enda, ja - men kjenner jo godt at noe er på gang. Jeg "kjenner" livmoren min veldig godt for å si det sånn og murringer spenner seg ifra korsryggen og helt rundt...så noe er på ferde:)

Idag har vel du akkurat 2mnd, igjen til termin - har du ikke? 7.des idag og du har termin 7.feb? Men de to guttene dine kan jo komme en uke og to før også da, men det gjør vl ingenting:)

Hvordan går det med deg? Har du hatt et fint svangerskap så langt?

Husker din hcg var veldig høy på en eller anne dag, 5 sifret sant?

Hva var den igjen?

Utrolig godt å høre fra deg igjen og jeg håper du har det bra og at du kommer innom og forteller oss fremover om hva som skjer med deg og magen din:) 2mnd. går fort!

En veldig glad og god klem tilbake til deg:)

Hei vennen og tusen takk for det:)

Ja, den overstadige lykkefølelsen tror jeg lar vente litt på seg. Må liksom gå litt opp for en og at tiden får gå litt slik at ting utvikler seg normalt.

Men jeg skal prøve å senke skuldrene og la alt synke inn.

Må jo si at jeg kjenner jo veldig mye nå ikveld iforhold til tidligere idag. Kanskje det er det at jeg tillater meg å kjenne?

Ja, vi i "firerbanden" - det sa jeg til mammen min nå under middag. "Nå er det bare Lenn igjen". Og du kommer - rett over nyåret.

Uff, nei - det er helt utrolig altså. Nå, etter så lang tid og 5 forsøk, så sitter den? Bare håper den blir der inne vel og lenge, så skal jeg passe på den så godt jeg kan:)

Håper du har det bra og at du er fit for fight igjen om 2 uker med spray. Du får jo så mange og flotte egg, Lenn - så dette skal gå så bra så.

God klem:)

Hei igjen Lenn:)

Ja, jeg satte inn 2 egg, men om det kommer en eller to er likegyldig akkurat nå. Bare den kommer....

Jeg skrev mammen min, men mente mannen min... Det er firerbanden vet du. Kommer ikke til å fortelle det til noen av familiene før det er gått noen uker. Ikke en gang min tvillingsøster.....

Klemmer:)

Hei Snooopi og tusen takk for det!:)

Joda, hcg`n er sikkert god nok den, men det er jo rart med det også... En har jo prøvd i 2år og hatt 5 forsøk, så skal det liksom være i boks?

Er en tanke som jeg tror vi må venne oss til:)

Du da? Fortell.... Hvordan går det med deg? Du skal på nu UL til uken igjen sant? Hvordan føler du deg? Hva har dine hcg`er vært på?

Jeg skal ta ny hcg på mandag, så da får jeg håpe den er blitt en del høyere.

Håper du har det bra og at det går bra med deg. Satser på sommerbaby hos oss begge og mange fler:)))

God klem til deg i Køben:)

jeg føler det samme som deg jeg -ivf..

Er jeg liksom gravid nå da, når jeg endelig har fått pos blodprøve?

Det er vanskelig å fatte når man er så vant til at det ikke går.

Man leter nesten etter noe som kan bekrefte at det ikke har gått..

For man kan jo ikke være så heldig? eller kan man det?

JAAAAAAAAAAAAA :)

Men du er gravid, og det er det ikke tvil om :) Jippie :)

jeg ønsker deg et flott svangerskap, og kom innom 1.trim..

vi trenger flere som deg der, for det er litt kjip stemning der, så

jeg klarer ikke være der så lenge om gangen..

Herlig tid desember, så at du fikk den gode nyheten no var jo bare perfekt!!!

Her går det bare bra!!! Kjenner meg igjen i det å ikkje slippe jubelen heilt løs, er liksom så uvirkelig, og så er ein så redd for om ting går galt.

Eg er no 11+1, så ser fram til å bli ferdig med første tri. Var på første svangerskapskontroll på tirsdag, alt står bra til. Legen(og eg) fikk t.o.m. hørt hjerteslaga!!! Det var deilig, for følelesen er litt absurd når ein ikkje har fått noe særlig mage, og det forstatt vil gå noen veker før eg kjenner liv. Skal på UL 22 des., så det ser vi fram til. Blir godt å få se småen der inne:) Ellers er eg jo fortsatt sinnsykt trøtt.. Heilt utrulig altså:) Håper det snart vil gi seg..:)

Når det gjeld hcg så var den på det 2.forsøket som gikk skeis 54 på dag 12. På dette 3.forsøket tok eg ikkje hcg før på dag 19, og då var den på 2752!

Eg krysser alt for at de går bra for dåkke denne gangen -ivf!!! Åpne opp, eg sender ein dose babystøv til deg, så fyll livmora di med det**********************************************************************************************************************************************

Klem fra din ivf-venn,

Heia Gøril:)))

Ja, du - jeg kikka rett innom der tidligere idag bare for å se...

Så du hadde skrevet ett innlegg og fikk pepper med en gang fra ei anonym kjerring.

Fyttigrisen altså......mista helt lysten på å gå inn dit jeg!

Altså - om du ikke har noe veti å si, så hold kjeft.......stort sett ihvertfall.

Nei, uffa meg...

Jeg tror jeg ligger litt lavt i terrenget den nærmeste tiden. Til jeg føler meg litt mere sikker på hva som skjer med meg mtp graviditeten m.m. Alt er så nytt enda...

Vi får heller backe hverandre opp her inne så lenge og prate kos her, så kan de andre bare ha 1.tri forumet for min del.

Håper du har det bra!

God klem:)))

Var litt rask på lagreknappen!

jeg har det bra, men føler at livet står på stand by og at jeg vil videre. Min hcg var på 54 på dag 13, og 159 på dag 15 og 346 på dag 18, tror jeg. Jeg har mssevis av symptomer! for et par uker siden knakk bøyla i bh min, brystene har jo blitt så store! - og ømme! Også dunker og klyper det i magen nesten hele tiden. Jeg har og et temperament som vil noe! hehe Men jeg er ikke kvalm, og det var jo et dårlig tegn ifølge VG her om dagen...

På tirsdag skal vi til UL og hvis det ikke skjer et mirakel, så blir det nok utskrapning i løpet av uka... sukk..

Jeg er sikker på at du ikke har noe å frykte da din hcg er så høy, hvis du ikke frykter det er tvillinger da :o)

mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...