Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Dagen er kommet! Han sovnet uten puppen nå nettopp, var trøtt, men våken og sugde på totten, la han ned og han sovnet! Kan nesten ikke tro det, dette har jeg slitt med så lenge. Håper det fortsetter!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 gratulerer da:) hurra for deg
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Takk takk, det tok bare nesten fem måneder :-)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 er han 5 mnd? jeg sliter enda med min. nesten 6 mnd han.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Ja, han blir straks fem måneder. Men jeg tror nok ikke problemet er helt over ennå da, men det var ihvertfall positivt å se at han klarte det! Det jeg har gjort er å prøve å koble han fra puppen i det han holder på å sovne. Hvis han våkner mye til igjen gir du puppen på nytt og prøver igjen. Til slutt er det meningen han blir så trøtt at han sovner uten puppen i munnen, og skjønner at det går an (endre søvnassosiasjonen). Det som har skjedd her er imidlertid at han har begynt å putte totten inn isteden. Hihi.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 hm....heldig du min vil verken ha pupp. sutte eller tommeltott å vil dermed heller ikke sove...men det blir bedre..det sier alle i allefall men du har jo gjordt en kjempe jobb. klapp på skuldra til deg
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Stakkars deg da. Nei, det er neimen ikke lett dette med søvn, trodde ikke det skulle være så vanskelig. Men sover han ikke på dagen i det hele tatt? Anbefaler boka "The No-Cry Sleep Solution", det er mange gode tips om søvn i tillegg til at den gir mye trøst og motivasjon. Håper det bedrer seg snart for dere og!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 har du noen tips der fra til meg? vi plages veldig....du kan jo sende meg mail evt legge meg til msn? [email protected]. du hadde vært en engel hvis du hadde orket.
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Klart det, skal se nærmere på boka så snart jeg får tid (han våknet nå nettopp). Sender deg en mail senere jeg, og hvis du er på kan vi ta msn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå