Gå til innhold

bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff....kan jo håpe det stagnerer da...Men rart i grunn hvis det gjør det, lov å håpe da;) Hva gjør du for att det skall bli bedre?? Jeg sover med pute mellom beina men føler ikke att det hjelper så mye. Og noen dager er verre enn andre dager. Hvordan har du det? Trener du hos fysioterapeut?

Desverre liten tro på at det stagnerer... Håper bare det går sakte:) Jeg har fått rekvisisjon til fysioterapi og vannjogging så gleder meg til å komme igang med det. Og er sykemeldt ut svangerskapet med mindre det skjer et under...

En ting er sikkert... det blir ikke flere barn etter dette;)

Ikke fler barn?...Håpe du har fler fra før da:) dette blir mitt første så jeg håper jo jeg vil få fler om noen år. (da har jeg kansje glemt hvor vondt jeg hadde;)) Jeg trodde fysio var gratis når d gjaldt bekkenløsning, men det var kun gratis hvis du hadde gangvansker..og det har jeg ikke ennå takk å lov :) Lykke til :)

Begynte å føle det i uke 11 men måtte gi meg med å jobbe for 3 uker siden (er i uke 17 nå) Noen dager klarer jeg knapt å komme meg opp av senga men andre dager klarer jeg meg heldigvis ganske bra.(hvis jeg ikke gjør for mye.

Jeg har ikke kjempesterk bekkenløsning da men jeg har det oppå ryggproblemer (medfødt) så livet er ikke alltid så moro.

Men det kommer jo noe godt ut av det til slutt. :-)

Annonse

Jeg har to fra før da. Så dette er en liten bonus:) Jeg har ikke gangvansker enda jeg heller (annet en at det gjør vondt å gå langt), men legen skrev gangvansker på rekvisisjonen slik at jeg får det gratis. Bassengtrening også:)

Er du flink til å ta det med ro nå så er du bra igjen med en gang den lille kommer og da er smertene fort glemt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...